IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
15.07.2019.

Kampanja "Kad pijem ne vozim" na festivalu "Ulaz"

Apatinska pivara tokom ovog muzičkog festivala podsećala na značaj bezbedne i sigurne vožnje...

Apatinska pivara već 12 godina, kroz kampanju "Kad pijem ne vozim", širom Srbije upućuje jasnu poruku – ako ste popili, ne sedajte za volan, već pozovite taksi, sačekajte autobus, pozovite prijatelja ili prošetajte.

Ista poruka ovih dana mogla se čuti i na "Ulaz" festivalu. U okviru kampanje "Kad pijem ne vozim", posetioci su imali priliku da kroz aktivacije testiraju brzinu i koordinaciju pokreta i svoju preciznost istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.

Kampanja "Kad pijem ne vozim", u saradnji sa Upravom saobraćajne policije, promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnu vožnu. Više od decenije, Apatinska pivara podiže svest o važnosti bezbedne vožnje.

Osim „Ulaz” festivala, Apatinska pivara će ovog leta i na drugim festivalima podsećati na važnost odgovornog konzumiranja alkohola, najavili su iz kompanije.

-