IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
24.05.2019.

Nielsen radionica ispunila očekivanja

Prošle nedelje u Beogradu, u hotelu Hayatt, Nielsen je održao Shopper Centric Category Management radionicu...

Kao napredna radionica, za cilj je imala da se bolje sagleda šta je to što kupci žele, koje su njihove potrebe i kako poboljšati upravljanje kategorijama i sa tog aspekta.

Gostovanje Marije Đorđević i njeno prezentovanje Shopper Trend studije omogućilo je učesnicima da čuju kako se ponašaju kupci u Srbiji i koje su njihove potrebe i da bliže sagledaju navike potrošača, saopštili su iz kompanije Nielsen.

Kako su dodali, radionica je vrlo interaktivna, pa je samo prisustvo kako proizvođača, tako i trgovaca, doprinelo da se u ova dva dana obuhvate neki problemi i situacije sa kojima se oni susreću prilikom svog poslovanja. Idejna rešenja su pronađena u primerima kompanija koje posluju širom sveta, a bila su prikazana i o njima se dikutovalo na samoj radionici.

Kako su utisci učesnika ove radionice bili pozitivni, Nielsen radi na organizovanju još nekoliko novih. Već sledeće nedelje biće održana ovakva radionica u Zagrebu, a krajem godine se očekuje još jedna u Beogradu.

-