IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
28.06.2019.

Proglašeni pobednici za "Izabran proizvod godine"

U dvorani hotela Crowne Plaza hotela juče su dodeljene nagrade za Izabrani proizvod godine.

Ovaj marketinški koncept prisutan je u više od 40 zemalja sveta, a titulu osvajaju proizvođači čiji su proizvodi doživeli svojevrsno poboljšanje u protekloj godini, a čiji su kvalitet ocenili potrošači koji su učestvovali u istraživanju ACNielsena.

Oznaku za Izabrani proizvod godine dobili su sledeći proizvodi: Ariel 3in1 Pods color, Fairy Lemon Lift Action gel za pranje posuđa, Always Platinum ulošci, PAMPERS Pants proizvođača Procter & Gamble, BOHOR koncentrisani omekšivač domaćeg proizvođača Albus AD, Miss Soleil Sensitive britvice proizvođača BIC, Dr. Oetker posne kaše, Jägemeister 2 long drinks, Kraüterhof koffeinski šampon double effekt, Piramida 72 Fresh Baby wet wipes te Vileda MultiSensitive rukavice.

Ovih deset proizvoda, označenih pečatom za Izabran proizvod godine, biće dostupno u narednih 12 meseci na policama Idea, Mercator i Roda širom Srbije.

Izuzetno mi je drago što smo prisutni na tržištu Srbije drugu godinu za redom, ta činjenica potvrđuje da se polako etabliramo i da smo prepoznati od strane srpskih potrošača. Čestitam dobitnicama nagrade i verujem da će im ova nagrada omogućiti još bolje rezultate, izjavio je Filip Gelder, predsednik i CEO izabranog proizvoda godine za ceo svet.

Ispitanici su glasali u deset kategorija s područja alkoholnih pića, higijenskih proizvoda i proizvoda za ličnu negu, a inovativnost, privlačnost namera za kupovinu, bila su tri glavna pokazatelja koja su istakla ovogodišnje favorite.

Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnjenja kod potrošača, podrazumevalo je nacionalno reprezentativno glasanje putem web panela, a potrošači su morali da se izjasne kako su zadovoljni proizvodima koji su u poslednjih 18 meseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promenu i poboljšanje.

Izuzetno sam srećan i zadovoljan jer vidim da se naš koncept proširio na Srbiju i ovde zaživeo. Potrošači su prepoznali crvenu oznaku garancije kvaliteta i to nam je najveća potvrda da ovaj koncept funkcioniše, izjavio je Dušan Đorić, Country manager za izabrani proizvod godine Srbija.

-