IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
06.03.2020.

DOGAĐAJI

U Sarajevu održan 6. FMCG RETAIL Summit

Vodeći bosanski trgovci ujedinjeni su ka zajedničkom cilju jačanja Retaila i FMCG industrije, poruka je sa konferencije u Sarajevu

U Sarajevu je juče uspešno održan 6. FMCG Retail Summit, a okupio je više od 400 učesnika iz sveta FMCG industrije.

Jednodnevna konferencija okupila je predstavnike vodećih FMCG kompanija, dobavljača, proizvođača i trgovaca, obuhvatila je i pružila znanje, prakse i istraživanja iz četiri značajne kategorije: Inspiracija, trendovi, ključne promene za uspeh konvencionalne trgovine i pogled CEO na izazove i perspektive FMCG industrije.

O trendovima u FMCG industriji govorio je jedan od Keynote govornika konferencije, Ray Gaul, koji ističe:

U BiH, FMCG industrija se razvija veoma brzo i velike kompanije rastu – što je veoma pohvalno. FMCG summit je značajan projekt. Potrebno je da se konstantno usavršavamo kako bismo se pripremili za budućnost. Takođe, neophodno je da se radi i na razvoju digitalizacije, kao i da se nauči komunicirati u različitim kategorijama.

U panelu koji je privukao najveću pažnju prisutnih učestvovali su predstavnici vodećih i najvećih trgovačkih lanaca u BiH,Edin Ibrahimović - Izvršni direktor za biznis operacije (Bingo), Damir Šlosel - Direktor (dm drogerie markt BiH), Nihad Imširović - Direktor (Konzum BiH) i Ahmet Koštreba -Direktor (Mercator BH).

Na panelu je bilo reči o sve zahtevnijim potrošačima, izazovima s kojima se susreću u prilagođavanju navikama potrošača, trendovima koji se nameću i kako oni utiču na opstanak tradicionalne trgovine, o robnim markama, dobavljačima, te FMCG industriji uopšteno. Istaknuli su da su trgovačke marke budućnost i da se svi zajedno treba da se pripreme za razvoj u tom smeru. Pozvali su na sinergiju i poboljšanje odnosa retaila, da se zajedno suoče s izazovima i zajedničkim problemima, kao što je paralelni uvoz i svi drugi preteći faktori koji narušavaju zdravi razvoj i funkcionisanje trgovine.

-