IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
18.04.2019.

U sklopu nove kampanje, Knjaz ugostio novinare

Novom kampanjom kompanija iskazuje poštovanje prirodi iz koje potiče...

U sklopu nove kampanje, Knjaz Miloš je organizovao izlet za predstavnike medija, koji su u Aranđelovcu obišli pećinu Risovača, Park Bukovičke banje i Bukulju, odakle se pruža panoramski pogled na ovaj živopisan šumadijski grad.

Kako je tom prilikom rečeno, Knjaz Miloš svoje blagodeti duguje nepresušnom i plodnom tlu Bukulje iz koje izvire. Zato Knjaz Miloš u novoj kampanji “Ponos je u našoj prirodi” iskazuje poštovanje upravo prirodi, iz koje vekovima uzima ono najvrednije, čime potom daruje generacije ovdašnjih ljudi.

Knjaz Miloš godinama unazad priča priču o ponosu, a sada je u fokusu priroda, kojoj naša voda duguje svoju autentičnu gaziranost i prepoznatljivu osvežavajuću moć. To je iz razloga što smo prepoznali da je priča o Knjazovoj tradiciji, prisustvu u našim životima, ali i njegovim svojstvima, značajna i posebna i u svetskim okvirima. Zato će i ubuduće u centru našeg postupanja biti istorija, priroda i zajednica na koju smo ponosni, rekla je direktor marketinga Knjaz Miloša Danijela Vujošević.

U sadržajnom programu, sa novinarima je razgovarao i dr Slobodan Prodanović, direktor Specijalne bolnice za rehabilitaciju Bukovička banja, koji je govorio o značaju i lekovitosti vode kojom se davne 1811. krepio Dositej Obradović, vodi koja je izlečila kneginju Ljubicu, zbog čega je Knjaz Miloš tražio da se zapregom doprema i na srpski dvor, vodi za čije je blagodeti nauka znala pre gotovo dva veka, a narod odvajkada.

Istoričar umetnosti i viši kustos Narodnog muzeja u Aranđelovcu Zorica Petrović, novinarima je pokazala sve znamenitosti predivnog Parka Bukovičke banje, uključujući i rekonstruisani Paviljon Knjaz Miloš, prvu fabriku za flaširanje mineralne vode i objekat od istorijskog značaja, koji je 1907. godine izgrađen u duhu secesije, kao prva zgrada od armiranog betona u Srbiji.

-