IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
25.11.2019.

ITALIJA

Coop širi portfolio proizvoda

Coop planira da uloži 500 miliona evra za unapređenje prodaje i usluga.

Prema podacima nedavno objavljenog istraživanja navodi se da Italijani provode manje vremena u kuhinji, pa stoga Coop planira da se tome prilagodi i da između ostalog poboljša kućnu dostavu.

Kako ističu iz kompanije, predviđena su velika ulaganja u narednom periodu, a ističu da se udeo prodaje sopstvenih brendova u njihovim maloprodajnim objektima značajno poboljšao. U portfoliju se nalazi oko 4.500 brendova, a prodaja je porasla na 2.7 milijardi evra prošle godine.

Takav uspeh zahteva povećanje asortimana proizvoda, pa je Coop prošlog meseca predstavio 80 novih proizvoda za ličnu negu pod brendom "Io". Linija proizvoda dostupna je i za žene i muškarce, a akcenat je na proizvodima za ličnu higijenu i negu. Takođe, Coop ima brend pod nazivom Io Advance u okviru kog se nalaze i šamponi za kosu. Svi proizvodi su bez alergena, a sastojci koji potencijalno mogu izazvati svrab ili drugu nelagodu jasno su označeni.

Do 2022. godine, Coop planira da spakuje sve svoje brendirane proizvode u ambalažu koja se može lako reciklirati ili ponovo upotrebiti. Svi ekološki proizvodi pod brendom "Vivi Verde", od sledeće godine imaće novu ambalažu koja će biti u skladu sa ekološkim principima, navode u kompaniji.

-