IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
22.01.2020.

SVET

Intermaché predstavio marku Franco-score

Intermaché pokreće sistem označavanja za podršku francuskoj poljoprivredi.

Marka pod nazivom Franco-score prikazuje sastojke francuskih sirovina koje su sadržane u sirovim i prerađenim proizvodima privatnih robnih marki.

Logotip je u obliku merača koji je izražen u procentima, daje informacije o geografskom poreklu i o mestu prerade proizvoda.

Iz kompanije Intermarché, takođe, su objavili da će da ulože šest miliona evra na kreiranje asortimana u Portugaliji pod brendom PorSi. Otprilike polovina od 1.000 artikala biće proizvedena u Portugaliji, a u bliskoj budućnosti planirano je i povećanje od 70%.

U prošloj godini, 1.000 Intermarché proizvoda je promenjeno u novi brend, a njihov broj će biti povećan na 2.000 u 2020. godine te na 3.000 do 2021. godine.

-