IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
08.06.2018.

Nemačka

Lidl i Aldi i dalje rastu

LZ Retailytics izveštava da je prodaja oba lanca porasla za više od 6% u 2017. godini...

Nova istraživanja pokazuju da dva najjača trgovaca privatnim robnim markama u Evropi Lidl i Aldi rastu brže od svojih najvećih konkurenata.

LZ Retailytics izveštava da je prodaja oba lanca porasla za više od 6% u 2017. godini. Lidlova matična kompanija, Schwarz Group, i dalje je najveći retailer prehrambenim namirnicama u Evropi, čija je prodaja prošle godine nadmašila 106 milijardi evra.

Aldi, treći najveći trgovac na malo, objavio je prodaju od gotovo 62 milijarde evra. Carrefour ostaje drugi po veličini trgovac prehrambenim namirnicama s prodajom od gotovo 65 milijardi evra, ali je njegova prodaja blago opala prošle godine.

Top 10 evropskih trgovaca imaju godišnju prodaju više od 30 milijardi evra. Aktivnost pripajanja ove godine, kao što je planirano spajanje između trgovaca Sainsbury's i Asda, verovatno će imati veliki uticaj na rangiranje iduće godine.

Izvor: PLMA

-