
AKTUELNO
Švajcarska: Migros predstavio liniju veganske hrane V-Love
03.03.2021.AKTUELNO
Istraživačka agencija Nielsen vidi priliku za rast kategorije privatne robne marke u 2021. godini, kada se očekuje normalizacija maloprodaje širom Evrope
Naime, u prezentacijama na PLMA sajmu (ove godine prvi put u online formatu) početkom ovog meseca, rukovodioci Nielsena ukazali su na neke ključne faktore koji bi mogli da dovedu do veće zarade za PL kategoriju.
Kupci u 2021. godini će možda više nego ikad obraćati pažnju na cenu, dok se nose sa ekonomskim poteškoćama i neizvesnošću usled pandemije.
Prema njihovim procenama, 2021. obeležiće snažan rast maloprodaje i velikih asortimana privatnih robnih marki. Potrošači sada imaju više poverenja u kvalitet maloprodajnih marki.
Istraživanja agencije Nielsen pokazuju sve veći procenat poverenja da su proizvodi sa oznakom PL kvalitetni i podjednako dobri kao i brendovi proizvođača. Takođe, potrošači smtraju da se kvalitet proizvoda iz privatne robne marke sve više poboljšava.
izvor: PLMA
foto: pixabay