IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
04.03.2020.

SVET

Raste prodaja privatnih robnih marki u Italiji

Prodaja privatnih robnih marki (PL) u Italiji dostigla je brojku od 10,8 milijardi evra, što je za 4,1% više u odnosu na 2018., prenosi plmainternational.com.

U italijanskoj prehrambenoj industriji udeo prodatih PL proizvoda čini 19,9% tržišnog udela, što je povećanje za 0,8% u odnosu na 2018. pokazalo je istraživanje European House-Ambrosetti - Associazione Distribuzione Moderna.

Predviđa se da će 2020. godine prodaja privatnih robnih marki u Italiji dostići 11,7 milijardi evra, dok će tržišni udeo biti oko 20,6%. Istraživanja pokazuju da će do 2025. godine prodaja PL proizvoda iznositi 17,2 milijarde evra, a procenat tržišnog udela biće 24,6%.

U minulih 16 godina italijanska prehrambena industrija "porasla" je za 31,8 milijardi evra, a udeo PL činio je oko 20%.

-