IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
15.07.2019.

ITALIJA

Selex teži povećanju prometa privatnih robnih marki

Italijanska maloprodajna grupacija nastoji da poveća promet svoje privatne marke za više od dve trećine do 2025. godine, na 1,4 milijarde evra...

Selex je u 2018. godini objavio prodaju PL-a od 830 miliona evra, uz značajan rast (20%) u segmentima zdravih i premijum proizvoda.

Sveukupno, grupa je ostvarila rast prihoda od 4,3%, na 10,9 milijardi evra, uprkos blagom padu na italijanskom maloprodajnom tržištu.

Ovaj pozitivni trend nastavljen je i u prvih pet meseci ove godine. Za celu 2019. trgovac očekuje da će ostvariti rast prometa od 4,1%, podstaknut otvaranjem i obnovom 182 prodajna mesta u koja Selex ulaže više od 320 miliona evra.

Više od 90% Selexovih privatnih dobavljača je italijanskog porekla. Grupa nudi više od 5.400 SKU-ova pod brendovima Selex, Vale, Su, Vanto i Il Gigante.

Grupa je saopštila da radi na preoblikovanju svojih proizvoda s privatnim oznakama, povećavajući prisutnost italijanskih sastojaka i smanjujući nepotrebno pakovanje.

Selex je treći po veličini distributer u Italiji, s tržišnim udelom od 10,3% (uključujući hipermarkete, supermarkete, diskoteke i drogerije).

Sastoji se od 12 povezanih društava, a njegova prodajna mreža ima 2.280 trgovina u 90 pokrajina. Njeni najpoznatiji baneri u trgovinama su Famila, A&O i C + C.

Izvor: esmmagazine.com
Foto: aimconsulting.it

-