IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
18.07.2019.

Carlsberg pokrenuo kampanju za očuvanje simbola Srbije

Jedan dinar od svake prodate 0,5 flaše Lav piva biće odvojen za obnovu staništa orla krstaša sa ciljem obnavljanja njegove brojnosti u Srbiji...

Lav pivo, najpopularniji domaći brend kompanije Carlsberg Srbija, u saradnji sa Ministarstvom zaštite životne sredine i Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, pokrenulo je kampanju “Lavovski za orlove”, koja ima za cilj obnavljanje brojnosti orla krstaša u Srbiji.

Kako je najavljeno, po jedan dinar od svake prodate 0,5 flaše Lav piva biti odvojen za obnovu staništa ove fascinantne ptice, koja je, uprkos činjenici da celu istoriju predstavlja simbol sa grba naše zemlje, danas u Srbiji na rubu opstanka.

Predstavljanju kampanje prisustvovali su ministar zaštite životne sredine, Goran Trivan, generalni direktor Carlsberg Srbija, Vladimir Vava, i direktor Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, Milan Ružić.

Orao krstaš je kroz celu istoriju Srbije bio njen simbol, a kampanjom "Lavovski za orlove" odlučili smo da učinimo nešto povodom ugroženosti ove vrste i, zajedno sa partnerima, podignemo svest o neodvojivosti identiteta stanovnika Srbije od životne sredine u kojoj vekovima žive. Zahvaljujući bliskoj vezi ljubitelja piva sa našim brendovima, smatramo da je Lav pivo odličan kanal da u očuvanje naših prirodnih bogatstava uključimo i svoje potrošače, sa ciljem da omogućimo orlovima krstašima da ponovo u Srbiji imaju stanište koje odgovara njihovim potrebama, rekao je generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija Vladimir Vava.

Milan Ružić iz Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije pojasnio je uzroke nestanka orlova krstaša iz naše zemlje.

Kamo sreće da je više kompanija koje na ovaj način iskazuju svoju društvenu odgovornost. Bez čuvanja životne sredine, kao što to radi kompanija Carlsberg u okviru celokupnog poslovanja, nema biodiveziteta, a samim tim ni orla krstaša. Ova akcija će doprinteti tome da uslove za orla krstaša učinimo boljim i da mu pomognemo da opstane u našoj zemlji, izjavio je ministar Goran Trivan povodom pokretanja ove kampanje.

Upravo ovih dana očekuje se da mladunci Bore i Eržike prvi put rašire krila i polete iz gnezda, a hoće li se i oni jednoga dana gnezditi u Srbiji ili negde drugde, zavisi upravo od ovakvih inicijativa, te spremnosti svakog od nas da se uključi i doprinese njihovoj uspešnosti, poručili su iz kompanije.

-