IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
26.11.2020.

HUMANOST NA DELU

dm ponovo u akciji Giving Friday

Dok čitav svet slavi Black Friday i hita ka prodavnicima vrebajući popuste, dm svojim kupcima na ovaj dan poklanja čin humanosti i plemenitosti – donirajući 5% svog prometa tog dana narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, saopštili su iz kompanije.

Pod sloganom Giving is the new black, drogerijski lanac ovu inicijativu sprovodi globalno. Ove godine se akcija sprovodi i sa ciljem da podseti na to da solidarnost nikada nije bila potrebnija i da je pravi trenutak da se u izazovnoj 2020. godini okrenemo onome što je zaista važno.

Tako će dm Srbija pet odsto od prometa ostvarenog sutra nameniti ovom humanom cilju, bilo da je kupovina obavljena u drogeriji ili putem Glovo aplikacije,

Da podsetimo, kompanija dm pokrenula je sličnu inicijativu pre godinu dana, kada je na Crni petak 2019. prikupila tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova, dok je u ovoj godini realizovala niz društveno-odgovornih projekata koji imaju za cilj poboljšanje kvaliteta života različitih društvenih grupa.

Ovaj 27. novembar nas simbolično uvodi u decembarsku radost darivanja i iščekivanje novogodišnjih praznika. Humanost predstavlja idealan način da se podsetimo šta je ova godina istakla kao najvažniji prioritet naših kupaca, naših zaposlenih i naše kompanije. Dok darujemo svoje bližnje ne zaboravljamo ni druge kojima će naša humanost ulepšati kraj ove godine, jer to je ono po čemu je dm prepoznatljiv, piše još na sajtu.

Kontinuirano nižući humane inicijative i vođena uvek načelom „Čovek u centru poslovanja“, kompanija dm će, kako navode, i u godini pred nama, nastaviti da sprovodi projekte koji će našu zajednicu učiniti boljim mestom za život svih nas.

Izvor: InStore
Foto: dm.rs

-