IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
14.04.2021.

AKTUELNO

Nova Libresse kampanja #PružiRuku

Brend proizvoda za intimnu higijenu i negu žena Libresse, u vlasništvu svetske kompanije za proizvodnju proizvoda za higijenu i očuvanje zdravlja Essity, najavljuje svoju novu kampanju #PružiRuku, kojom skreće pažnju na rak grlića materice, bolest koja se javlja često i pogađa veliki broj žena širom sveta.

U okviru kampanje Libresse će donirati deo sredstava od prodaje svakog Libresse proizvoda za podršku ženama koje se bore sa rakom grlića materice.

U periodu od 1. aprila do 31. maja 2021. kupovinom bilo kojeg Libresse proizvoda biće donirano 3,3 RSD Udruženju građana Ženski centar „Milica“ za pomoć ženama obolelim od raka grlića maternice. Od prikupljenih sredstava finansiraće se rad Nacionalnog centra Milica kroz pružanje iskustvene podrške i stručnih konsultacija sa lekarima, putem telefona, online platforme i lično kao i ostali urgentni vidovi podrške ženama obolelim od raka grlića materice dok prolaze kroz proces lečenja.

Ovim projektom želimo da pružimo podršku svim ženama kojima je dijagnostikovan rak grlića materice i da eliminišemo sram i stigmu povezane sa ovom bolešću. Pored toga, takođe želimo stalno da ističemo važnost preventivnih zdravstvenih pregleda, čime se povećavaju šanse za rano dijagnostikovanje i smanjuje rizik od smrtnog ishoda. Nadamo se da ćemo moći da nastavimo da razbijamo tabue u društvu, utičući pozitivno na svet i pomažući onima kojima je pomoć potrebna.
#PružiRuku je jedna od mnogih namenskih aktivnosti koje su deo dugoročnog programa, projekta V. Projekat V je inicijativa koja pokreće promene i podržava intimni život žena na globalnom nivou. On prevazilazi naše proizvode i kampanje i učvršćuje korake koje preduzimamo ne samo kako bismo podigli svest o važnim temama, već i kako bismo omogućili da postupamo u skladu sa njima,
navodi se u saopštenju kompanije.

-

Prošle godine je predstavljena kampanja #pričeiznutra, u okviru koje je brend Libresse skrenuo pažnju na teme poput spontanog pobačaja, tretmana plodnosti, menopauze, prve menstruacije, porođaja, pa čak i endometrioze. Pomoću kampanje #pričeiznutra brend je želeo da podstakne žene da podele svoja iskustva, nadajući se da možemo više da naučimo jedna od druge, čineći da se ljudi osećaju kao da nisu sami, stvarajući time empatičnije društvo.

-

izvor: InStore
foto: Libresse

-