IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
11.03.2020.

PODRŠKA

Održan događaj u okviru kampanje “Inspiring girls“

Povodom Međunarodnog dana žena, učenice osmog razreda Osnovne škole „Jovan Dučić“ iz Novog Beograda učestvovale su u događaju „Devojčice imaju reč“ u okviru kampanje “Inspiring girls“ koju sprovodi nevladina organizacija Crta, uz podršku kompanije „Marbo Product – PepsiCo“

Cilj ovog događaja, kao i celokupne kampanje, je da ohrabri i podstakne devojčice da slobodno i samouvereno biraju profesije, ne podležući stereotipima i vodeći se svojim afinitetima i talentima.

Učenicama su sagovornice bile žene koje grade uspešne karijere u različitim oblastima, a ovom projektu su se pridružile kao volonterke: Sanja Miladinović, Talent Acquisition menadžerka kompanije PepsiCo Zapadni Balkan, Ivana Rovčanin, menadžerka planiranja tražnje i saradnje sa kupcima PepsiCo Zapadni Balkan, Milica Čiča, Data Sourcing&Community menadžerka u kompaniji HERE Technologies i koordinatorka projekta za primenu ICT u srednjim školama i Maja Goračinska, lead architect u studiju Trem Architects i osnivačica udruženja M.art.kolektiv.

Kroz razgovore s volonterkama devojčice su mogle da saznaju više o mogućnostima za profesionalni razvoj u ambijentu međunarodne korporacije kakva je kompanija Marbo Product - PepsiCo Zapadni Balkan.

Međunarodni dan žena je bio povod za još jedan u nizu događaja kojim devojčicama želimo da približimo profesionalne mogućnosti koje im se pružaju. Tim kompanije PepsiCo Zapadni Balkan je upravo jedan od onih timova u kojima žene imaju izuzetnu zastupljenost i nalaze se na najrazličitijim pozicijama. Žene su u našem timu igrači koji daju nemerljiv doprinos, a ravnopravnost i inkluzivnost ambijenta koji negujemo su okvir koji im omogućava da iskažu sve svoje potencijale. Verujemo da će i devojčice sa kojima smo se danas družili za koju godinu ponosno moći da daju doprinos rezultatima okruženja u kom rade, pa možda čak i kod nas u kompaniji, istakla je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija i javnih politika kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana.

Kampanju „Inspiring girls“, po uzoru na istoimenu uspešnu kampanju iz Velike Britanije, u Srbiji sprovodi organizacija Crta.

Cilj nam je da devojčice veruju u sebe i da ne odustaju od svojih izbora. Takođe, želimo da skrenemo pažnju da se u Srbiji tek 30 odsto žena nalazi na rukovodećim pozicijama. Mi verujemo u svet jednakih mogućnosti i liderke budućnosti, izjavila je Milica Đerić, koordinatorka kampanje „Inspiring Girls“ u Srbiji.

-