IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
01.12.2020.

PONUDA PARTNERA

Platforma "HoReCa zajednica" najbolja za umrežavanje u poslovanju

Coca-Cola HBC Srbija nedavno je lansirala jedinstvenu on line platformu - "HoReCa zajednica", za sve koji posluju u HoReCa sektoru, ali i one koji su zainteresovani da grade budućnost u ugostiteljskom sektoru. Platforma je lansirana na on line konferenciji pod nazivom „Horeca zajednica za novu budućnost“...

Važnost same platforme i njen značaj potvrdili su upravo oni kojima je namenjena - ugostitelji i vlasnici poznatih barova. Svoje uspešne priče tokom on line konferencije, u okviru koje je i lansirana platforma, predstavili su Juraj Kozma, Rade Hajduković, Boško Prinčevac i Boban Lazarević. On su svojim primerom ohrabrili mlade da započnu svoje uspešne karijere, a kroz posebno osmišljene module na platformi i da se dodatno edukuju i unaprede svoje veštine.

Boško Prinčevac, predavač u školi „Barthenders 710“ i suvlasnik trenutno najboljeg gastro bara na Zlatiboru „CentralInn“, podelio je lični primer kako se do uspeha u HoReCa sektoru dolazi stepenik po stepenik: Najvažnije u ovom poslu je ljubaznost iznad svega i strpljenje. Mladima bih savetovao da im je potreban jasan cilj, dugoročan plan uz konstantnu edukaciju i onda sigurno dolazite do ispunjenja cilja. On je istakao da je umesto ulaganja u izgled lokala, uvek bitnije ulaganje u edukaciju osoblja kako bi sve bilo lepše i lakše u poslu.

Rade Hajduković, vlasnik jednog od najpopularnijih barova u Beogradu „Ginger Bar-a“, istakao je da će platforma biti najbolji način za umrežavanje u poslovanju: Moje mišljenje je da će platforma najveći uticaj imati kod umrežavanja, svima će nam biti od koristi u tom smislu i nama koji već godinama radimo, ali i onima koji tek žele da se upuste u ovaj divan posao. Naglasio je i da je vrlo važno što iza platforme stoji neko kredibilan kao što je kompanija Coca-Cola HBC Srbija.

Juraj Kozma, suvlasnik jednog od prvih koktel barova u Beogradu „Kultura Bar“ istakao je da mladi koji žele da im profesija bude u ovoj industriji, moraju da budu dobri domaćini i psiholozi: Mladi treba da obrate pažnju na svoje goste, da im pruže podršku, naravno da se ne zaborave znanje i barske veštine. On je istakao da nove generacije imaju znanje dostupno na “klik”, ali i da je potrebno da prođe period da shvate da iskustvo ne može da se “zipuje”.

Boban Lazarević, vlasnik najpoznatijeg koktel bara u Kragujevcu - „Buenavista“, pohvalio je platformu ističući da je prava stvar što je lansirana i što će omogućiti razmenu iskustava sa ljudima koji rade u ugostiteljstvu.

Platforma "HoReCa zajednica" vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima omogućava poslovne pogodnosti u saradnji sa kompanijom Coca-Cola HBC Srbija. Zaposlenima u sektoru ugostiteljstva, i ljudima koji traže posao u ovoj oblasti, ponudiće relevantna znanja i priliku da razviju i usavrše potrebne veštine kako bi bili konkurentniji na tržištu rada. Ono što je najveći benefit ove platforme je umrežavanje i povezivanje ugostiteljskog sektora u cilju omogućavanja lakše i efikasnije komunikacije 24 sata, sedam dana u nedelji.

Ukoliko još niste, posetite www.horecapartner.rs, istražite mogućnosti i postanite deo jedinstvene HoReCa zajednice!

-

-