IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
26.10.2019.

AKTUELNO

Počela deveta sezona projekta Zdravo rastimo

Zahvaljujući projektu „Zdravo Rastimo“ kompanije Nestlé, više od 45.500 dece prošlo je kroz važne klasične i međuvršnjačke edukacije na teme zdravije ishrane i fizičke aktivnosti.

Projekat su pokrenule zajednički kompanija Nestlé i Savez za školski sport Srbije. Cilj je bio da se, kroz učenje o pravilnoj ishrani i fizičkoj aktivnosti, a sa nastavnicima fizičkog vaspitanja u glavnoj ulozi, učenicima sedmog razreda od malih nogu objasni koliko je važno da vode računa o sebi.

Iz kompanije navode da će u novoj sezoni projekat obuhvatiti još više dece nego prethodne: čak 7.163 učenika sedmih i 15.314 učenika trećeg i četvrtog razreda, što je ukupno više od 22.000 đaka u 93 škole širom Srbije.

Više od 90 nastavnika fizičkog vaspitanja iz osnovnih škola iz cele Srbije, prisustvovalo je nedavno i edukaciji za devetu sezonu projekta „Zdravo Rastimo“, koji ističe važnost pravilne ishrane i značaj fizičke aktivnosti dece.

Prema rečima nastavnika, mlađi učenici su bili itekako zainteresovani za učešće, zahvaljujući manjem uticaju društva, a većem porodice. Samo neke od konkretnih aktivnosti u okviru projekta bile su kvizovi, takmičenja, krosevi, predstave i izložbe, izrada najlepšeg tanjira ishrane i slično. Na osnovu poslednjeg Batutovog istraživanja, koje je deo evaluacije svake sezone ovog projekta, svaki drugi sedmak misli o svom zdravlju prilikom izbora načina ishrane, a skoro 40 odsto njih je svakodnevno fizički aktivno.

Obrazovanje u školi koje smo stvarali zajedno sa partnerima, školama, đacima i nastavnicima poslednjih osam godina nikada ne prestaje. Uvek možemo da idemo korak dalje za svoje zdravlje – ali je najvažnije da postanemo svesni svojih odluka koje na njega utiču. U tom smislu, Zdravo Rastimo je postigao izuzetan uspeh, i mi smo opravdano ponosni. Tome svedoče i brojke – samo prošle godine, zahvaljujući međuvršnjačkoj edukaciji, imali smo značajno povećanje učesnika, na čak 20.000 dece. Najvažnije konkretne i značajne akcije koje motivišu decu dolaze od samih nastavnika u svakoj školi koja je ovaj projekat prepoznala kao ulaganje u zdraviju budućnost, kaže Koraljka Novina Brkić, nutricionistkinja kompanije Nestlé.

-