IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
14.03.2019.

Unilever najavio novu akciju "Cif čisti Srbiju"

Ovogodišnja akcija se razlikuje od prethodnih po tome što svi mogu da učestvuju i predlože lokaciju u svom gradu za koju smatraju da joj je potrebno ulepšavanje...

Kompanija Unilever šestu godinu zaredom sprovodi veliku društveno odgovornu akciju pod nazivom “Cif čisti Srbiju”, u okviru koje sređuje i ulepšava odabrane lokacije u gradovima širom Srbije.

Kako su sitakli iz kompanije, cilj ove akcije prvenstveno je podizanje svesti o značaju redovnih higijenskih navika i održavanja zajedničkog okruženja čistim i urednim.

Ono po čemu se ovogodišnja akcija „CIF čisti Srbiju“ razlikuje u odnosu na prošlogodišnje, jeste činjenica da svi mogu da učestvuju i predlože lokaciju u svom gradu za koju smatraju da joj je potrebno ulepšavanje. Kao i do sada, u fokusu su prometne javne lokacije na kojima se okupljaju ljudi i deca, sa ciljem da im se omogući da provode vreme u sređenoj i čistoj sredini, koja pruža utočište nakon napornog dana, evocira najlepše uspomene na druženja i gradove čini živim.

Svi koji imaju predlog lokacije koju bi želeli da ponovo vide u punom sjaju, potrebno je da na sajtu www.cifcistisrbiju.rs prijave željenu lokaciju. Predlozi se mogu slati od danas do 28.03, nakon čega će stručni žiri odabrati pet najinteresantnijih i najadekvatnijih lokacija, za koje će moći da glasaju svi koji posete sajt. Nakon toga, tri pobedničke lokacije koje osvoje najviše glasova biće očišćene i ulepšane u okviru akcije „CIF čisti Srbiju“ tokom aprila i maja.

Kampanja „CIF čisti Srbiju“ sprovodi se sa velikim uspehom širom Srbije od 2014. godine, a u prethodnih pet godina više od 20 lokacija od istorijskog, kulturnog i javnog značaja očišćeno je, ulepšano i spašeno od dodatnog propadanja, podsetili su iz kompanije.

-