IN STORE  in your country  
SRBIJA
Promocije
27.06.2019.

Heineken lansirao limitiranu seriju limenki

Osim specijalizovane serije limenki, dizajnirane su i specijalne festivalske (T)HE majice.

Kompanija Heineken, kao ponosni prijatelj mnogobrojinih muzičkih festivala poput EXIT-a i Lovefest-a, lansirala je novu specijalnu seriju limenki.

Pored novog pakovanja, u saradnji sa proslavljenim domaćim brendom DechkoTzar dizajnirane su i specijalne (T)HE majice. Na zabavan i autentičan način, Braća Burazeri su na majicama preneli ono što čini suštinu muzičkih festivala, navode iz kompanije.

Osim toga, Heineken je i ove godine pripremio vredne nagrade. Sakupljanjem kodova koji se nalaze ispod otvarača novih muzičkih limenki i slanjem na Heineken Srbija Viber javni nalog, potrošači sa najviše kodova na nedeljnom nivou mogu da osvoje jedan od dvadeset paketa karata za EXIT ili Lovefesta, a oni koji pošalju deset kodova osvojiće (T)HE majicu.

Pred nama je nova sezona najboljeg provoda na otvorenom. Zasigurno, jedan od sinonima za odličnu festivalsku zabavu jeste Heneken, i zbog toga smo odlučili da ove godine odemo korak dalje i nagradimo čak 180 potrošača ulaznicama za omiljeni festival, istakao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta u kompaniji Heineken Srbija.

-