IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
23.09.2019.

MARKETING

Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

Predavač: Darko Lukić, konsultant

Cilj ove radionice je da unapredi znanje brand/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama.

CILJEVI RADIONICE:

• edukacija članova marketing i brend menadžment timova i njihovo osposobljavanje za efektivnu i efikasnu komunikaciju sa digitalnim specijalistima i digitalnim marketing agencijama sa ciljem uspešnog upravljanja brendovima
• saznajte najvažnije digitalne trendove koji će promeniti biznis pejzaž u 2019. i godinama koje dolaze
• upoznajte sa ciljevima i specifičnostima digitalnog marketinga i digitalnog shopper marketinga
• savladajte najvažnije principe i komunikacione kanale digitalnog marketinga i oglašavanja
• upoznajte se sa najvažnijim alatima digitalne analitike i metrike
• saznajte o specifičnostima digitalnog marketinga i oglašavanja, kao i razvijenosti on-line prodaje u Srbiji

KOME JE NAMENJENA?

• brend menadžerima
• senior brend menadžerima
• marketing menadžerima

AGENDA

• najvažnji digitalni trendovi
• od tradicionalnog ka digitalnom marketingu
• omnichannel marketing
• content marketing
• e-mail marketing
• search engine optimizacija
• search engine marketing
• marketing socijalnih mreža
• enagagement marketing
• digitalni shopper marketing
• digitalni marketing u Srbiji: najvažniji trendovi
• Trendovi u on-line prodaji: Srbija vs. okruženje

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant, ex dugogodišnji direktor marketing u kompaniji Henkel Srbija

Iskustvo
Ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega pet godina iskustva u agencijama za istraživanje tržista i advertajzing, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija)

Od 2007. do 2015. godine na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija

Zatim na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd.
Klijenti: Beiersdorf, Mondellez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA

Trenutno radi kao marketing konsultant za vodeće domaće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konsalting, čiji je osnivač.

KOTIZACIJA

1 osoba: 180Eur
2 osobe iz kompanije: 170Eur po osobi
3 osobe iz kompanije: 160Eur po osobi
4 i više osoba iz kompanije: 150Eur po osobi

U kotizaciju su uključeni:

• 2 pauze za kafu
• ručak
• materijal sa predavanja u štampanoj i elektronskoj formi

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100

UTISCI UČESNIKA

Veoma korisna radionica, kako za kompaniju i brend, tako i za lični razvoj pojedinca. Preporuka svim marketerima(G3 Spirits)

Atraktivne teme i sveobuhvatnost u obradi i prezentaciji(Stihl)

-