IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
03.12.2021.

Jednodnevna radionica

InStore magazin i Darko Lukić najavljuju radionicu 15. decembra: Neuromarketing - instrument dekodiranja ponašanja potrošača

Predavač: Darko Lukić, direktor ammc - hotel Prag, 15. decembar

CILJEVI RADIONICE

Kako izgleda morfologija i funkcije mozga i kako oni utiču na odlučivanje potrošača? Da li potrošači znaju kako i zašto donose određene odluke i koji su mehanizmi donošenja odluka? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne? Da li bi marketing profesionalci i kreativne agencije trebalo da odluke, o dizajnu pakovanja, TV spotovima i drugim kominikacionim (kreativnim) rešenjima, donose intuitivno na bazi “osećaja” ili “dopadanja”,kvantitativnih/kvalitativnih, neuromarketing istraživanja, ili kombinacijom ovih načina/instrumenata? Kako potrošačima u maloprodajnim objektima zaustaviti, privući/skrenuti pažnju i ubediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina/hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata? Da li je za odgovore na gornja pitanja dovoljno da koristimo tradicionalne metode istraživanja ponašanja potrošača ili je neuromarketing "must have" u 21. veku?

Odgovore na ova pitanja potražite u radionici: Neuromarketing – instrument dekodiranja ponašanja potrošača!

AGENDA

09:00 - 10:30

1. KAKO POTROŠAČI DONOSE ODLUKE I ZAŠTO JE NEOPHODAN NEUROMARKETING?

Tradicionalna istraživanja ponašanja potrošača;

  • Zašto su tradicionalna istraživanja "problematična"?
  • "Neuroscience": morfologija i funkcije mozga;
  • Potrošači i donošenje odluka: Sistem 1 i Sistem 2.

-

10:30 – 10:45 Pauza
10:45 –12:15

2. NEUROMARKETING: “SVETI GRAL” KREATIVNOSTI​

Tehnike neuromarketing istraživanja;

  • Preciznost predikcije neuromarketing vs tradicionalna istraživanja;
  • Praktični primeri implementacije neuromarketing tehnika;
  • Pozitivni vs negativni neuroamarketing primeri;
  • Neuromarketing: “Best Practice” u funkciji kreativnosti.

-

12:15– 13:15 Pauza
13:15 – 14:45

3. NEUROMARKETING KLJUČ USPEHA NA “P-O-S”​

Potrošač i donošenje odluka na mestu prodaje;

  • Neuromarketing u funkciji uspešnijeg nastupa na mestu prodaje;
  • Upravljanje potrošačkom percepcijom i pažnjom sa ciljem unapređenja prodajnih rezultata.

-

14:45 – 15:00 Pauza
15:00 – 16:30

4. STUDIJA SLUČAJA: NAJINTERESANTNIJE SVETSKE NEUROMARKETING STUDIJE I ISTRAŽIVANJA

-

O PREDAVAČU: Darko Lukić, konsultant i predavač, ex dugogodišnji direktor marketinga u kompaniji Henkel Srbija.

Obrazovanje: diplomirao, magistrirao, a od 2020. pohađa doktorske studije na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer Poslovno upravljanje.

Iskustvo: Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesettrogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti tradicionalnog i digitalnog marketinga, neuromarketinga, prodaje, upravljanja ključnim kupcima, menadžmenta i liderstva. Tokom 17 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u vodećim multinacionalnim kompanijama poput ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Austria,Henkel Srbija i FCB.

Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore magazinom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama. Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Severnoj Makedoniji i u BiH. Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International,Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Atlantic Grupa, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd... Na listi je internacionalnih konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj) i vodeći predavač za marketing i prodaju Mokrogorske škole za menadžment.

Maratonac i triatlonac, sa 30 završenih maratona (42,2km), 13 polu Ironman triatlona (113km) i dva Ironman triatlona (226km).

-

ORGANIZATOR: InStore i Darko Lukić

-

INFORMACIJE I PRIJAVE
Mirjana Ivanković, menadžer projekta
mirjana@instore.rs
+381 69 11 22 460

-