IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
04.03.2020.

RADIONICE

Marketing i brend menadžment 2.0

Predavač: Darko Lukić, konsultant

Unapredite svoja znanja u izgradnji brenda i savladajte najnovije koncepte i zakone kreiranja brenda,inovacija i korisničkog iskustva

CILJEVI RADIONICE

  • Naučite kako da iskoriste najsavremenije tehnike neuromarketing istraživanja u funkciji kreiranja boljeg vizuelnog identiteta, ambalaže, POSM-a i reklama
  • Unapredite svoja znanja u izgradnji brenda i savladajte najnovije koncepte i zakone kreiranja brenda,inovacija i korisničkog iskustva;
  • Usavršite svoja znanja upravljanja brendovima kada ste lider, pratilac ili gradite premijum brend;
  • Upoznajte se sa rezultatima nekih od najboljih kampanja današnjice i tehnikama čijim primenjivanjem su ove kampanje ostvarile WOW rezultate;
  • Kroz poslovne simulacije i studije slučaja savladajte veštinu uspešnog upravljanja brendovima

KOME JE NAMENJENA?

Profesionalcima u velikim korporacijama, te malim i srednjim preduzećima, na sledećim pozicijama:

  • brend menadžer
  • senior brend menadžer
  • marketing menadžer

AGENDA

Modul 1: Neuro marketing istraživanja:

  • Metodologija i tehnike neuromarketing istraživanja;
  • Neuromarketing „Best practice“ iz Sveta, Evrope i Srbije;
  • Studija slučaja: primeri „WOW“ kreativnih rešenja.

Modul 2: Elementi efikasne izgradnje brenda:

  • Zakoni kreiranja brenda;
  • Kako upravljati velikim brendovima?
  • Brend strategije tržišnih pratioca;
  • Kreiranje „WOW“ korisničkog iskustva;
  • Kako kreirati premijum brend

Modul 3: Praktični grupni rad – razvoj premijum brenda:

  • Poslovna simulacija izgradnje premijum brenda;

Modul 4: Advertising i njegova uloga u uspešnoj izgradnji brenda:

  • Kako kreirati brend marketing i „advertising“ u digitalnom društvu;
  • Različite propagandne tehnike u građenju brenda;
  • Fokusirajte advertising na „first adoptere“!

Modul 5: Praktični grupni rad – od pratioca do tržišnog lidera:

  • Poslovna simulacija izgradnje liderske pozicije brenda na tržišta

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant, ex dugogodišnji direktor marketing u kompaniji Henkel Srbija

Iskustvo
Ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega pet godina iskustva u agencijama za istraživanje tržista i advertajzing, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija)

Od 2007. do 2015. godine na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija

Zatim na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd. Klijenti: Beiersdorf, Mondellez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA

Trenutno radi kao marketing konsultant za vodeće domaće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konsalting, čiji je osnivač.

KOTIZACIJA

1 osoba: 200 Eur
2 osobe iz kompanije: 190 Eur po osobi
3 osobe iz kompanije: 180 Eur po osobi
4 i više osoba iz kompanije: 170 Eur po osobi

U kotizaciju su uključeni:

  • 2 pauze za kafu
  • ručak
  • materijal sa predavanja u štampanoj i elektronskoj formi

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100

-