IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
21.02.2020.

RADIONICE

Menadžment ključnih kupaca 2.0

Predavač: Darko Lukić, konsultant

Unapredite svoja znanja sagledavajući najnovijih trendove u razvoju maloprodajnih formata i upoznavanjem sa projekcijama kako će izgledati trgovina

CILJEVI RADIONICE

  • Unapredite svoja znanja sagledavajući najnovijih trendove u razvoju maloprodajnih formata do 2023 i upoznavanjem sa projekcijama kako će izgledati trgovina 2040. godine;
  • Usavršite svoja znanja iz oblasti kreiranja komercijalne politike prema ključnim kupcima;
  • Unapredite svoja znanja iz oblasti poboljšanja profitabilnosti ključnih kupaca;
  • Usavršite svoj nastup i tehnike u 8 faza pregovaranja – od otvaranja do zaključivanja pregovora;
  • Unapredite pregovaračku uspešnost tima koga predvodite u pregovorima sa ključnim kupcem!

KOME JE NAMENJENA?

Prodajnim profesionalcima u velikim korporacijama, te malim i srednjim preduzećima, na sledećim pozicijama:

  • KA menadžer
  • senior KA menadžer
  • menadžer prodaje

AGENDA

Modul 1: Najnoviji trendovi u razvoju maloprodajnih formata:

  • Najsavremeniji maloprodajni trendovi u Evropi i Srbiji:
  • Schwartz grupa, Aldi, X5, Magnit, „Evropske zvezde u usponu“
  • Najnoviji trendovi razvoja on-line prodaje: Alibaba, Amazon, „brick&mortar“ trgovci
  • Kako će izgledati trgovina 2040. godine?

Modul 2: Upravljanje ključnim kupacima:

  • Kako izgleda uspešna komercijalna politika prema ključnim kupcima?
  • Analiza profitabilnosti ključnih kupaca;
  • Menadžment prodajnih operacija i upravljanje ključnim kupcima.

Modul 3: Praktični grupni rad - DAP (Direct Account Profitability) Case Study:

  • Poslovna simulacija unapređenja ciljne profitabilnosti ključnog kupca

Modul 4: Napredni nivo pregovaranja:

  • Zašto je neophodno definisati BATNA?
  • Šta želimo postići sa svakom od 8 faza pregovaranja?
  • Ključne metode i tehnike 8 faza pregovaranja
  • Timsko pregovaranje i uloge u timskom pregovaranju

Modul 5: Praktični grupni rad:

  • Timsko pregovaranje
  • Studija slučaja: ulistavanje nove kategorije proizvoda
  • Dodavanje vrednosti kroz pružanje ekspertize za unapređenje tržišne pozicije ključnog kupca

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant, ex dugogodišnji direktor marketing u kompaniji Henkel Srbija

Ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega pet godina iskustva u agencijama za istraživanje tržista i advertajzing, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija)

Od 2007. do 2015. godine na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija

Zatim na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd.
Klijenti: Beiersdorf, Mondellez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA

Trenutno radi kao marketing konsultant za vodeće domaće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konsalting, čiji je osnivač.

KOTIZACIJA

1 osoba: 200 Eur
2 osobe iz kompanije: 190Eur po osobi
3 osobe iz kompanije: 180Eur po osobi
4 i više osoba iz kompanije: 170Eur po osobi

U kotizaciju su uključeni:

  • 2 pauze za kafu
  • ručak
  • materijal sa predavanja u štampanoj i elektronskoj formi

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100

-