IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
28.06.2018.

PRODAJA

PRODAJA - Pregovaranje sa teškim kupcima i napredne tehnike komunikacije

KO TREBA DA PRISUSTVUJE:

Osobe zadužene za godišnje pregovore sa trgovcima, a imaju:

- ograničenu obuku u pregovorima
- imali su prethodnu obuku i žele da unaprede svoje veštine i tehnike

CILJEVI RADIONICE:

Svrha ovog treninga je podizanje lične kompetentnosti u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, kao i kako od protivnika stvoriti saradnika.

AGENDA

DAN 1: 7 VRSTA “TEŠKIH” KUPACA I KAKO USPEŠNO PREGOVARATI SA NJIMA?

Nakon ovog treninga reći ćete tačno ono što ste želeli da kažete, na miran i staložen način i pomoći sagovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova kojima se služe svi veliki „vatrogasci“. Svrha ovog treninga je podizanje lične kompetentnosti svakog polaznika u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, kao i kako od protivnika stvoriti saradnika.

• Nastanak ljutnje
• Reakcije na ljutnju
• Veština komunikacije

DAN 2: NAPREDNE TEHNIKE KOMUNICIRANJA

Biti asertivan podrazumeva da znate kako da se zauzmete za sebe, kako da izbegnete manipulacije u komunikaciji, kako da uputite kritiku, kako da pohvalite druge, kako da primite kritiku i ne uvredite se i kako da konstruktivno rešite konflikte sa drugim osobama.

• Tehnike konstruisana pitanja i redosled
• Kako dati i primiti ponudu?
• Pregovaranje kod povećanja cena
• Pregovaranje iz slabije pozicije i timsko pregovaranje

O PREDAVAČU:

Davorka Biondić Vince, trener pregovaranja

• 25 godina iskustva u trgovačkim lancima
• 11 godina član Uprave za nabavku i prokurista u grupaciji Lidl & Schwarz
• Direktor nabavke u trgovačkom lancu Spar Hrvatska
• Samostalno je vodila više od 10.000 pregovora
• Odgovorna za nabavnu vrednost robe u visini 200 miliona €
• Predavač na domaćim i inostranim FMCG konferencijama

NAPOMENA: Za više učesnika iz kompanije odobravamo popust.

-