IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
13.12.2019.

PRODAJA

Upravljanje ključnim kupcima - strategije i taktike

Predavač: Darko Lukić, konsultant

Ciljevi, prednosti i razlozi neophodnosti implementacije menadžmenta ključnih kupaca (key account management). Upoznajte se sa ključnim strategijama i taktikama.

CILJEVI RADIONICE

• Upoznajte ciljeve, prednosti i razloge neophodnosti implementacije menadžmenta ključnih kupaca
• Savladajte Strateški Account Management (SAM)
• Savladajte segmentaciju kupaca
• Upoznajte se sa ključnim KA strategijama i taktikama
• Upoznajte neophodne kvalitete savremenog KA menadžera
• Savladajte „best practice“ efikasnog KAM koji se primenjuje u vodećim multinacionalnim kompanijama
• Upoznajte se sa struktuiranim KAM planiranjem
• Upoznajte se sa najnovijim trendovima u razvoju maloprodajnih format-a/banner-a i ključnih kupaca u Evropi, kao i sa očekivanim trendovima do 2022.
• Savladajte pregovaranje sa ključnim kupcima: proces, planiranje, strategije, taktike i stilove pregovaranja
• naučite kako uspešno da savladate ključne primedbe menadžera kategorija
• i još mnogo drugih interesantnih i praktičnih stvari

KOME JE NAMENJENA?

• prodajnim profesionalcima
• key account menadžerima
• menadžerima prodaje

AGENDA

• Ciljevi i zadaci menadžmenta ključnih kupaca
• Prednosti i efekti savremenog KA menadžmenta
• Ekspertiza i veštine savremenog i uspešnog KA menadžera
• Kategorizacija i segmentacija ključnih kupaca
• Strateški menadžment ključnih kupaca
• KA menadžment toolbox: planiranje, analiza, pozicija kompanije, razvoj poslovanja i akcioni plan
• Pregovaranje: proces, ciljevi i planiranje pregovora
• Strategije, taktike i stilovi pregovaranja sa ključnim kupcima
• „Handling objections“- katalog argumenata za menadžere kategorija ključnih kupaca
• Tehnike postavljanja pitanja
• Neverbalna komunikacija
• Trendovi u razvoju ključnih kupaca

2019 - 2023:
1. Diskonti: Lidl i Aldi
2. Tesco & Carrefour trgovačka alijansa
3. Kuda ide Konzum?
4. Hipermarketi vs diskonti
5. Amazon.com i razvoj online trgovine do 2022
6. “Ahilova peta” diskonta

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant, ex dugogodišnji direktor marketing u kompaniji Henkel Srbija

Iskustvo
Ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega pet godina iskustva u agencijama za istraživanje tržista i advertajzing, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija)

Od 2007. do 2015. godine na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija

Zatim na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd.
Klijenti: Beiersdorf, Mondellez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA

Trenutno radi kao marketing konsultant za vodeće domaće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konsalting, čiji je osnivač.

KOTIZACIJA

1 osoba: 180Eur
2 osobe iz kompanije: 170Eur po osobi
3 osobe iz kompanije: 160Eur po osobi
4 i više osoba iz kompanije: 150Eur po osobi

U kotizaciju su uključeni:

• 2 pauze za kafu
• ručak
• materijal sa predavanja u štampanoj i elektronskoj formi

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100

UTISCI UČESNIKA

Radionica sa praktičnim primerima, veoma korisna i za preporuku kolegama key account managerima(MD International)

Interesantan način prezentovanja, za svaku preporuku(Bevetti)

Radionica je prilagođena mom svakodnevnom poslu(Alca trgovina)

-