IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
25.05.2020.

PRODAJA

WEBINAR: Upravljanje ključnim kupcima i pregovaranje (KAM 1.0)

Ciljevi, prednosti i razlozi neophodnosti implementacije menadžmenta ključnih kupaca (key account management).

Upoznajte se sa ključnim strategijama i taktikama.

CILJEVI RADIONICE

  • Upoznavanje ciljeva i prednosti implementacije menadžmenta ključnih kupaca;
  • Razumevanje uloge menadžmenta ključnih kupaca, te razlika u odnosu na klasičnu prodaju;
  • Savladavanje veštine rangiranja, kategorizacije i prioritizacije kupaca;
  • Unapredjivanje procesa strateškog upravljanja kupcima;
  • Upoznavanje se korišćenjem „strateškog toolbox-a“ za upravljanje kupcima;
  • Usavršavanje procesa i planiranja pregovaranja sa kupcima, pregovaračkih strategija i taktika;
  • Usavršavanje komunikacionih veština od ključnog značaja za pregovaranje: aktivnog slušanja, tehnika postavljanja pitanja i neverbalne komunikacije.

KOME JE NAMENJENA?

  • prodajnim profesionalcima
  • key account menadžerima
  • menadžerima prodaje

AGENDA

  • 09.00-10.30

Upravljanje ključnim kupcima: koncept, ciljevi, zadaci, KAM vs prodaja, ključni kupci: rangiranje, kategorizacija, prioritizacija;

Strateško upravljanje kupcima: proces, alternativne strategije i evaluacija kupaca;

  • 10.30-10.45: kafe pauza
  • 10.45-12.15

„Toolbox” za strateško upravljanje kupcima - analiza kupca, analiza pozicije naše kompanije, analiza poslovanja i akcioni plan;

  • 12.15-13.15: Pauza za ručak
  • 13.15-14.45

Proces pregovaranja: ciljevi, planiranje, strategije, taktike i stilovi pregovaranja;

  • 14.45-15.00: kafe pauza
  • 15.00-16.00

Veština komunikacije u pregovaranju: aktivno slušanje, tehnike postavljanja pitanja, govor tela;

Praktični pregovarački saveti

CENE

1 osoba - 180 EUR

2 osobe iz kompanije - 170 EUR

3 osobe iz kompanije - 160 EUR

4 osobe iz kompanije - 150 EUR po osobi

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant

Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, upravljanja ključnim kupacima, prodaje, vođenja, motivacije, tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Tokom 17 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u vodećim multinacionalnim kompanijama poput ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Austria i Henkel Srbija. Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore magazinom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama.

Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Sevrnoj Makedoniji i u BiH.

Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd...

Na listi je konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj) za mala i srednja preduzeća, u Srbiji i u Severnoj Makedoniji i predavač na Mokrogorskoj školi za menadžment.

Maratonac i triatlonac, sa 27 završenih maratona (42,2km), 13 polu Ironman triatlona (113km) i dva Ironman triatlona (226km).

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100

-