IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
12.04.2019.

HRVATSKA

FMCG Marketing Summit Zagreb doneo pogled u budućnost retail marketinga

Konferencija je ovogodišnjom temom edukovala, nadahnula i inspirisala brojne učesnike, a Muzej savremene umetnosti nakratko je postao dom vodećih lica domaće i svetske marketinške scene...

Drugi hrvatski, a ujedno i 13. FMCG Marketing Summit u regionu okupio je više od 300 učesnika, 12 govornika, kao i 20 partnera i pokrovitelja koji su dobili pogled u budućnost retail marketinga.

Svedoci smo značajnih promena u poslovnom svetu i društvu generalno, a FMCG tržište uzbudljivo je i dinamično jer se brzo prilagođava neprekidnim inovacijama. Upravo zato, 10. aprila, u Muzeju savremene umetnosti, održan je drugi FMCG Marketing Summit, na kojem su marketinški timovi, između ostalog, dobili su odgovor na pitanje – kako postići impozantne rezultate kroz različite kanale u 2019. godini.

Konferencija je ovogodišnjom temom – Future of retail marketing, edukovala, nadahnula i inspirisala brojne učesnike, a Muzej savremene umetnosti nakratko je postao dom vodećih lica domaće i svetske marketinške scene. Ostvaren je uvid u regionalno medijsko tržište, otkrivene su specifičnosti hrvatskih brendova, a predstavljeni su i rezultati istraživanja sprovedenog među marketinškim stručnjacima u FMCG-u.

Oduševljen sam velikim brojem učesnika koji su interakcijom kroz brojna pitanja pokazali istinski interes za predstavljene teme. Važnost ovakvih događaja je nesporna te je moja preporuka da se organizuje još više njih, ne samo za marketing nego i za maloprodaju, supply chain te e-trgovinu. Upravo na ovakvim mestima možemo se povezati i učiti, izjavio je Adeel Ansari, Senior Manager - Global Digital, Digital Learning, Digital Content Creation Laundry & Homecare, Henkel.

Osim njega, za govornicom su se našli i: Nenad Bakić, predsednik Uprave Varteksa; Damira Golubić, Marketing Manager East Africa, Reckitt Benckiser; Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC; Pero Desović, Product Manager, Ipsos; Momčilo Radovanović, Agency Development Manager, Google; Mladen Kožić, Business Development Manager Adriatics, GfK; Kristian-Renato Škovrlj, suosnivač i direktor, Modus Infinitum; Andrea Andrassy, kolumnista i spisateljica; Martin Koprek, medijski direktor, Ascanius Media; Luka Duboković, izvršni direktor i član Uprave BBDO i keynote govornik Christian Majgaard.

Učesnici su dobili uvid u najnovije informacije i aktuelne trendove u brzorastućem sektoru, a širok i kritičan pogled na marketing i inovaciju prožet je humorom, jednostavnim primerima i savetima. Otkrivene su potpuno nove mogućnosti za kreativnost, a saznali smo i kako to rade agencije, mediji i influenseri.

Ovo je bio fascinantan dan. Odlična kombinacija predstavnika iz sveta oglašavanja i novih tehnologija, kao i trgovaca i proizvođača. Ovo je zaista mesto kvalitetnog dijaloga o potrošačima i načinima na koje učestvujemo u njihovim životima. Zaista bih voleo da dožem ponovo, zaključio je Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC.

Više informacija o FMCG Marketing Summitu pronađite na službenoj web-stranici, a za dnevnu dozu novih FMCG informacija ne zaboravite pratiti Facebook i LinkedIn.

-