IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
09.04.2019.

HRVATSKA

Lidl uvodi online anketiranje kupaca

Kupci ovog trgovačkog lanca od juče imaju mogućnost da izraze svoje mišljenje o obavljenoj kupnji putem online upitnika...

Time se kupcima otvara dodatni komunikacioni kanal s Lidlom, a Lidl Hrvatska dobija brze, direktne i ciljane informacije o određenoj trgovini. Učesvovanje će se isplatiti, jer će svakog meseca tri najsrećnija kupca biti nagrađena Lidlovim poklon-karticama od 500, 200 i 100 kuna.

Kako je saopšteno, Lidl je i dalje otvoren za želje i ideje svojih kupaca, a online upitnik će dugoročno omogućiti merljivost zadovoljstva kupaca. Kupci sada mogu brzo i direktono da daju odgovore na pitanja koja se odnose na određenu poslovnicu – npr. pitanja o zadovoljstvu kupovinom, o čistoći ili o prezentaciji i raspoloživosti proizvoda. Te će informacije pomoći u optimizaciji rada u pojedinoj trgovini, čime će se dodatno povećati zadovoljstvo kupaca.

Želimo da postignemo još kvalitetniju razmenu informacija s našim kupcima. To trenutno već ostvarujemo pomoću naše službe za kupce i preko društvenih mreža kao što je Facebook. Međutim, pomoću online upitnika sada još preciznije možemo saznati što još možemo da poboljšamo, izjavila je Marina Dijaković, rukovodilac Sektora korporativnih komunikacija.

-