IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
06.05.2019.

HRVATSKA

Novi predsednik Uprave Metroa

Od početka maja, Thierry Guillon-Verne preuzeo je funkciju predsednika Uprave kompanije Metro Cash & Carry Hrvatska...

Pre dolaska u Hrvatsku obavljao je dužnost glavnog direktora operacija za područje zapadnog dela nemačke kompanije Real GmbH, maloprodajne linije kompanije Metro AG, gde je bio odgovoran za rad 85 trgovina sa 11.000 zaposlenih i prihodima većim od 2,7 milijardi evra te kao rukovodilac projekta razvoja inovativnog hipermarket formata Markthalle.

Thierry Guillon-Verne karijeru u Metrou započinje 2010. godine u Realu, najpre kao komercijalni direktor i član Uprave kompanije Real Rumunija, a potom kao globalni direktor za marketinšku strategiju, višekanalnu prodaju i privatne robne marke, kao i direktor digitalnog kanala.

Pre dolaska u Metro Grupu, Thierry Guillon-Verne vodio je brojne operacije i upravljao pojedinim tržištima u Aziji za francusku Carrefour Grupu, najveći evropski i drugi najveći svetski maloprodajni lanac.

Započeo je u Južnoj Koreji kao direktor neprehrambenog asortimana, zatim kao direktor trgovine, da bi kasnije nastavio karijeru u Maleziji na mestu direktora za pozicioniranje svežeg asortimana. U Singapuru je bio direktor operacija i asortimana proizvoda, a potom se brinuo o celokupnom asortimanu na tajlandskom tržištu.

Poslednje dve godine u Carrefouru proveo je u Francuskoj kao direktor za strategiju Grupe.

U Metrou Cash & Carry Hrvatska biće zadužen za dalje osnaživanje pozicije na veleprodajnom tržištu i strateški razvoj poslovanja s primarnim fokusom na jačanje ponude i usluga za ugostiteljski sektor i samostalne trgovce kroz veleprodajne centre i uslugu dostave.

Metro Hrvatska sarađuje sa 95% ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, kao i sa više od 160.000 profesionalnih kupaca, prvenstveno malih i srednjih preduzetnika. U aprilu je, u Dubrovniku, otvoren i deseti Metro Cash & Carry veleprodajni centar u Hrvatskoj, u koji je uloženo više od 10 miliona kuna.

-