IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
25.02.2019.

BIH

Počeo drugi talas sniženja u Konzumu

U ovom trgovačkom lancu dugoročno su snižene redovne cene više od 1.000 proizvoda...

U Konzumu BiH je počeo drugi talas sniženja redovnih cena proizvoda za osnovne potrebe domaćinstva, čime se nastavlja dugoročni projekat koji je započet krajem prošle godine.

Broj artikala u drugom talasu je znatno proširen tako da je sada na policama Konzuma dostupno više od 1.000 proizvoda sa sniženim redovnim cenama. Svi proizvodi sa sniženim cenama na policama nose oznaku „Dobre cijene svaki dan“ .

U decembru prošle godine, kada smo krenuli sa sniženjem redovnih cena, najavili smo da se radi o strateškom projektu Konzuma koji će se dodatno širiti jer nam je cilj da obezbedimo kupcima što povoljnije snabdevanje i dodatnu uštedu. Drago mi je da smo održali datu reč prema kupcima i da je Konzum vrlo brzo započeo drugi talas sniženja u okviru kojeg sada imamo više od 1.000 proizvoda, a sa sniženjem cena nastavljamo i dalje tako da će ovaj broj uskoro biti dosta uvećan. Moram da naglasim da se radi o značajnom finansijskom ulaganju kompanije i upravo zato mi je izuzetno drago da od samog uvođenja ovog projekta imamo pozitivne reakcije kupaca u našim prodavnicama i da su kupci svesni svakodnevnih ušteda koje zaista nisu zanemarive. Verujem da će uz drugi talas sniženja zadovoljstvo kupaca biti još veće, izjavio je Nihad Imširović, direktor Konzuma.

Snižene su redovne cene svakodnevno potrebnih proizvoda iz kategorija mlečnih i mesnih prerađevina, osnovnih životnih namirnica, konzerviranog programa, bezalkoholnih pića i slatkiša, kao i sredstava za ličnu higijenu, pranje i čišćenje, a drugi talas je obuhvatio i najtraženijih proizvode Konzumovih trgovačkih marki.

U narednom periodu Konzum ima planove za proširenje maloprodajne mreže. Već od aprila kreće otvaranje niza novih prodavnica što će omogućiti i stanovnicima gradova gde Konzum do sada nije poslovao da se uvere u povoljnost kupovine u Konzumu, najavio je trgovac.

-