IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
01.02.2019.

BIH

Prodaja namaza Maza premašila očekivanja

Proizvod je lansiran na tržište BiH krajem decembra prošle godine, a u prvih 25 dana januara, svaki minut je prodata po jedna tegla...

Prve količine novog bosanskohercegovačkog namaza sa lešnicima Maza razgrabljene su sa polica tržnih centara i trgovina, čime su premašena sva očekivanja, navodi se u saopštenju za medije kompanije AC Food.

Kako se podeća, Maza je lansirana na tržište Bosne i Hercegovine krajem decembra prošle godine u pakovanjima sa 20 i 30 posto lešnika, i u kranči verziji sa kuglicama žitarica.

U prvih 25 dana januara, svaki minut je prodata po jedna tegla Maza namaza sa lešnicima. Od top tri vrste najveću pažnju izazvao je namaz sa 30% lešnika, jedini takav proizvod na domaćem tržištu. Vredi istaći da je u januaru ove godine kod nekoliko velikih kupaca u BiH ovo bio najprodavaniji namaz. Radi se o proizvodu koji je za kratko vrijeme ostvario enorman rast prodaje, na šta svi zajedno možemo da budemo ponosni, istakao je Ševal Delić, direktor kompanije AC Food.

On je dodao da je Maza postala hit među Bosancima i Hercegovcima: Zahvaljući, pre svega, društvenim mrežama, oduševljenje novim ukusima se širilo velikom brzinom, tako da je potražnja za Mazom premašila očekivanja. Osim toga, u pripremi je novo iznenađenje koje će, uvjereni smo, izazvati nove pozitivne reakcije.

Iz kompanije ističu da je Maza premijum proizvod u čijem sastavu su sastojci vrhunskog kvaliteta, sa visokim procentom lešnika i bez palminog ulja. To je domaći namaz, koji za razliku od drugih proizvoda iste klase, sadrži 30 posto manje šećera. Na njegovom razvoju radio je tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa.

-