IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
21.06.2019.

BIH

Tri domaće pivare među top 10

Iako su tri domaća brenda svrstana u prvih pet, na pivarskom tržištu Bosne i Hercegovine dominiraju brendovi stranih pivara, pokazuje analiza Euromonitora...

Međunarodni pivari koriste jake portfolije regionalno prepoznatljivih brendova kako bi nadmašili domaće proizvođače piva u Bosni i Hercegovini. Iako su tri domaća brenda svrstana u prvih pet u pivu: Nektar Banjalučke pivare, Sarajevsko Sarajevske pivare i Tuzlansko Pivare Tuzla, to su jedini domaći brendovi u top 10, u kojima još uvek dominiraju regionalni brendovi, u pravilu u vlasništvu veliki međunarodni pivari, navode analitičari Euromonitora.

Dok domaći i regionalni brendovi zauzimaju najviše prodaje piva u ekonomskom i srednjecenovnom razredu, dok u premijum segmentu dominiraju međunarodni brendovi. Tuborg, Heineken i Bavaria vode prodaju premijum piva, potvrđujući dominantan udeo u prodaji.

Prisutnost privatnih robnih marki na tržištu piva u 2018. godini ostala je beznačajna sa svojim ekonomičnim i nekonvencionalnim pakovanjem, PET boce, koje isključuju većinu potrošača.

Potražnja za pivom u BiH bila je uglavnom pod uticajem kratkoročnih vremenskih trendova. Kao rezultat ove korelacije, potražnja je dostigla vrhunac tokom vrelog leta 2017. godine, dok se prodaja hladila tokom kišnog leta 2018. godine.

Izvor: Indikator.ba/eKapija

-