IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
13.08.2019.

SLOVENIJA

U susret 21. SEMPL konferenciji

Jedan od ključnih govornika konferencije, koja će biti održana 28. i 29. novembra u Portorožu, je Maddie Raedts, osnivač agencije za marketing uticaja IMA...

Kod marketinga uticaja nisu bitni samo lajkovi, bitnije je da publika prihvati sadržaj na smisaoni način. Pri tom, Maddie Raedts, osnivač i glavni kreativni direktor u agenciji za marketing uticaja IMA, svim robnim markama savetuje da na svim platformama budu autentične.

Pod autentičnošću mislim pre svega na to da se influenserima, sa kojima robne marke sarađuju, dozvoli da se sa svojim ciljnim grupama povežu na način koji je za njih najadekvatniji. Pri tom je važno da je sadržaj pripremljen i objavljen tako da odgovara platformi, u suprotnom mogu i posledice biti negativne, kako za robnu marku, tako i za influensera, kaže Raedts, jedan od ključnih govornika 21. konferencije medijskih trendova SEMPL, koja će biti održana 28. i 29. novembra u Portorožu.

Kako su najavili ot+rganizatori, više od hiljadu trista učesnika ovogodišnje konferencije SEMPL na nastupu Maddie Raedts moći će da sazna da li marketing ima nekakav uticaj, šta je to što je odgovarajuće za svaku robnu marku, koje platforme su najadekvatnije za kampanje marketinga uticaja odnosno koje su možda nedovoljno obuhvaćene strategijama komunikacije. Na primerima dobre prakse robnih marki kao što su Under Armour, Booking.com, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Revolve, Daniel Wellington i drugih odaće nam trikove, pomoću kojih kampanja marketinga uticaja može biti uspešnija i koje parametre za merenje uspešnosti marketinga uticaja treba koristiti.

U Portorožu, 28. i 29. novembra, sigurno će biti dovoljno dobrog sadržaja za objavljivanje na različitim društvenim mrežama, ali i prilika za susrete sa influenserima, napominju organizatori.

-