
AKTUELNO
Orbico gradi logistički centar u Sofiji
13.12.2019.BIH
Proizvodnja Zlatne džezve, jednog od najpoznatijih bosanskohercegovačkih brendova pokrenuta je u Vispaku 7. aprila 1972...
Vispak je osnovan u Visokom, kao sastavni dio Veleprometa, koji se u to vreme nalazio u uskom krugu vodećih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji.
Danas je Vispak u samom vrhu prehrambene industrije u Bosni i Hercegovini, čuvar tradicije bosanske kuhinje i bosanske kafe, sa vizijom za dalji rast i razvoj.
Nedavno smo kreirali novu espresso kafu, usklađenu sa zahtevima veoma profilisanog tržišta u BiH. Takođe, nastavljamo sa radom na inovacijama, uvodimo nove standarde i tehnologije u cilju zadovoljenja potreba potrošača i strogih kriterijuma tržišta. Ujedno, Vispak se bliži velikom jubileju od 50 godina uspešnog poslovanja, a uz ogromnu podršku vernih potrošača svaka naša godina je uspešnija od prethodne, ističu u Vispaku.
Vispakovi brendovi stoje na policama 28 zemalja sveta, dok se Zlatna džezva sve češće proglašava svojevrsnim ambasadorom Bosne i Hercegovine i simbolom njenog jedinstva u različitosti.
Poseban osvrt zaslužuje i razvoj proizvodnog programa “Bosanske kuhinje” sa Begovom čorbom, Tarhanom i Sarajevskom čorbom. U poslednjih šest godina Vispak je plasirao na tržište nove brendove kao što su Tiru – Liru, Tajna, Laganini praškasti proizvodi, topli napici Mr&Mrs Vi, Tako – Lako, goveđa i kokošija supa i drugi, a u planu je razvoj novih.
Vispak danas zapošljava 150 radnika. Kompanija je ušla i u Ginisovu knjigu rekorda tako što je 2004. godine ispečena, i sa građanima Mostara, popijena kafa iz najveće džezve na svetu.