IN STORE  in your country  
SRBIJA

Rezultati pretrage za: kolumna ponedeljkom

Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova, Imlek: O uticaju Facebook Metaverse-a na poslovnu zajednicu
Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova, Imlek: O uticaju Facebook Metaverse-a na poslovnu zajednicu

Uticaj socijalnih mreža i digitalnih kanala je neminovan društveni faktor koji utiče na privatnu i na poslovnu sferu. Svedočimo brzim promenama kojima se treba još brže prilagođavati i odgovarati adekvatno na nove izazove koje one postavljaju.  

Nenad Rastovac, direktor prodaje i maloprodaje, Danijela Commerce: Empatija i biznis... mogu ili moraju zajedno?
Nenad Rastovac, direktor prodaje i maloprodaje, Danijela Commerce: Empatija i biznis... mogu ili moraju zajedno?

Svi smo svedoci kako nam se usled pandemije život promenio iz korena u poslednjih godinu i po dana, a osim zdravstvenih, polako nam dolaze na naplatu i ekonomski efekti koje svi već uveliko osećamo.

 Miroslav Tasić, Managing Director, NielsenIQ Adraitics: Kako odabrati pravog poslodavca?
Miroslav Tasić, Managing Director, NielsenIQ Adraitics: Kako odabrati pravog poslodavca?

Upravo sam ove nedelje inspirisan mladim ljudima, koji traže posao, tek završili fakultet ili neku drugu školu i žele da uđu u poslovni svet, konkretno svet marketinga, brenda, prodaje, istraživanja, možda finansija ili nekog drugog sektora ili druge industrije.

Nataša Pavlović, direktorka marketinga, Mercator-S: Trendovi na tržištu i očekivanja potrošača
Nataša Pavlović, direktorka marketinga, Mercator-S: Trendovi na tržištu i očekivanja potrošača

Digitalna transformacija biznisa je ono što se ubrzano dešava na tržištu. Razni su trendovi koju se primećuju već sada na lokalnom tržištu, od rasta online-a, sve veće upotrebe platnih kartica i bezkonaktnog plaćanja, briga o fizičkom i mentalnom zdravlju, za koje se očekuje sve veći rast iz godine u godinu.

Branislav Savić, direktor fabrike, Ball Beverage Packaging Europe:  „Life long learning“ ili drugim rečima, lična održivost
Branislav Savić, direktor fabrike, Ball Beverage Packaging Europe: „Life long learning“ ili drugim rečima, lična održivost

Znam da mnogi od vas često razmišljaju i bave se pojmom „održivosti“ sa različitih aspekata. Održivost projekata, proizvoda, procesa, dobijaju svoje zasluženo mesto, a lična održivost je nekako uvek u drugom planu i čini se da joj ne dajemo na značaju.

Goran Kovačević, generalni direktor, Gomex: Budućnost domaće trgovine
Goran Kovačević, generalni direktor, Gomex: Budućnost domaće trgovine

Kada sam se rešio da ovu kolumnu posvetim budućnosti domaće trgovine, znao sam da se nalazim na klizavom terenu. Svako spominjanje „domaćeg“ automatski uključuje neku podozrivost prema „stranom“, a to mi ni najmanje nije bila namera, pogotovo što u Gomexu postoji deo stranog vlasništva već više od 13 godina. 

Irena Smiljanić, Corporate and Government Affairs Manager, EAM, Mondelez Europe Services Gmbh: Jedna sasvim lična priča
Irena Smiljanić, Corporate and Government Affairs Manager, EAM, Mondelez Europe Services Gmbh: Jedna sasvim lična priča

Najpre sam htela da pišem kolumnu o toliko aktuelnoj temi Mental health-a i well-beinga zaposlenih, pa sam se štreberski vratila na zadatak koji sam dobila, da početak svake radne nedelje bude obeležen konstruktivnim predlozima koji bi  čitaocima dao inspiriciju na nove poduhvate. 

Ivan Tanasković, Rukovodilac sektora internet prodaje, Planeta Sport i član UO E-commerce Asocijacije Srbije:  Brojevi mogu da pogreše, ali vas uvek dovedu do željenog cilja
Ivan Tanasković, Rukovodilac sektora internet prodaje, Planeta Sport i član UO E-commerce Asocijacije Srbije: Brojevi mogu da pogreše, ali vas uvek dovedu do željenog cilja

Početak radne nedelje je period kada se prikupljaju rezultati prethodne nedelje i vikenda za nama, kako bi se nakon analize istih kreirali planovi za narednu nedelju.

Aleksander Mitrović, Partner, Dtransforma d.o.o: Iz dugoročne perspektive - Strategija sadržaja i sadržajni marketing nemaju alternativu
Aleksander Mitrović, Partner, Dtransforma d.o.o: Iz dugoročne perspektive - Strategija sadržaja i sadržajni marketing nemaju alternativu

S jedne strane, pojmovi content marketing i content content deo su marketinškog alata. S druge strane, oni se i dalje koriste sasvim proizvoljno. Na pitanje zašto vam j epotrebno i jedno ili drugo retko možete dobiti konkretne odgovore. Evo četiri odgovora.

Jovana Antović, Rukovodilac za javne politike i korporativne komunikacije, METRO Cash & Carry Srbija: Mesto gde je svako ono što jeste!
Jovana Antović, Rukovodilac za javne politike i korporativne komunikacije, METRO Cash & Carry Srbija: Mesto gde je svako ono što jeste!

Imala sam tu sreću da tokom svoje karijere većinu godina provedem radeći sa sjajnim ljudima u dobroj atmosferi. Pre 10 ili 15 godina nisam imala svest da je upravo ta atmosfera deo kulture kompanija, koja je jedna od najvažnijih tema HR-a. Danas znam da kulturu čini čitav niz vrednosti i pravila ponašanja koja određuju način rukovođenja, saradnje i komunikacije među ljudima. Vrednosti koje negujemo bih nazvala temeljima saradnje, ali verujem da su one mrtvo slovo na papiru ukoliko nisu zasnovane na univerzalno priznatim slobodama!

Maja Bađin Georgijević, menadžer korporativnih komunikacija, Mlekara Šabac: Važno je da uvek postavljamo pitanja i tražimo odgovore
Maja Bađin Georgijević, menadžer korporativnih komunikacija, Mlekara Šabac: Važno je da uvek postavljamo pitanja i tražimo odgovore

Pored uobičajenih aktivnosti, poseban izazov u ovom periodu mi predstavlja briga o kvalitetnoj i izbalansiranoj ishrani, za koju se već neko vreme trudim da uspostavim i sprovodim konzistentno, jer nije isto hraniti dve odrasle osobe, čiji se metabolizam vremenom usporava i dete čiji se organizam i dalje neprestano razvija. 

Nikola Nenadić, osnivač,  Igigi Shopper's Assistant: Pobedničke kampanje
Nikola Nenadić, osnivač, Igigi Shopper's Assistant: Pobedničke kampanje

Uspešne kampanje u maloprodajnim objektima danas postaju prava retkost. Zašto je to tako, u čemu brendovi najčešće greše i kako im mogu pomoći iskustva iz jedne druge, ali u mnogim aspektima slične oblasti?

Goran Tintor, menadžer za razvoj poslovanja i suosnivač Data Do: Da li se uz pivo kupuju i pelene? Nevidljivi, a novi izvori prihoda
Goran Tintor, menadžer za razvoj poslovanja i suosnivač Data Do: Da li se uz pivo kupuju i pelene? Nevidljivi, a novi izvori prihoda

Iako neki veruju da je reč o urbanoj legendi, jedna od najzanimljivijih studija primena kompleksne analitike u maloprodaji govori o muškarcima koji petkom uz pivo kupuju i pelene. Nekima apsurdno, a drugima logično – mladi bračni par sa bebom ostaje petkom kod kuće, pa je muškarac otišao da ispuni zadatak i rešio da i sebe počasti. Zašto da ne?

Tamara Jokanović, generalna direktorka, Represent Communications: Kuda plovi ovaj brod?
Tamara Jokanović, generalna direktorka, Represent Communications: Kuda plovi ovaj brod?

Nakon godinu i po dana primoranosti na ograničene a onda, mora se priznati, i definitivno drugačije uslove življenja i poslovanja, promene životnih navika i rutina, čini se kao da smo se zaglavili. Posle deset koraka napred, vratili smo se bar pet unazad, malo tapkamo u mestu pa čekamo hoće li nas neki novi potez odvesti korak napred ili nazad dva. Na kom talasu ste vi zaplivali?  

Marko Cvetković, direktor marketinga A&P DOO - Pepsi Srbija i Crna Gora: Mnogi generalni menadžeri nisu stručnjaci za oblast u kojoj posluje firma, i to je ok
Marko Cvetković, direktor marketinga A&P DOO - Pepsi Srbija i Crna Gora: Mnogi generalni menadžeri nisu stručnjaci za oblast u kojoj posluje firma, i to je ok

Po meni ova tema je veoma zanimljiva, a rekao bih da je mnogi ne razumeju. Pre svega mislim da ljude koji su na nižim pozicijama u okviru jedne kompanije, na one koji tek koračaju u svet biznisa, ali i na one koji žele da se razvijaju u ovom smeru i vide sebe na odgovornijim pozicijama od onih na kojim su sada. 

Ivan Stefanović, rukovodilac Sektora za konsalting, Deloitte Srbija: Kupovina mesa online, prilika za novi poslovni model?
Ivan Stefanović, rukovodilac Sektora za konsalting, Deloitte Srbija: Kupovina mesa online, prilika za novi poslovni model?

Da li biste kupovali meso i morske plodove putem interneta? Svi smo primetili da su nam se brojne životne navike promenile, u odnosu na period pre pandemije, pa tako i one koje se odnose na kupovinu, pripremu namirnica i odnos prema zalihama sveže hrane.

Olivera Papestijević, marketing direktor, Carnex:  Hajde stalno da komuniciramo i da verujemo jedni drugima
Olivera Papestijević, marketing direktor, Carnex: Hajde stalno da komuniciramo i da verujemo jedni drugima

Utisak da se mnogo toga promenilo u načinu komunikacije otkako se dogodila pandemija drži me sve više u ubeđenju da nikada više nećemo biti tako bliski kao pre, kad smo imali “normalno” stanje. Zar nije normalno da se u strahu držimo jedni drugih i da budemo otvoreniji i poverljiviji? 

Nebojša Đekić, direktor prodaje i razvoja, cargo-partner Srbija: Globalne promene u protoku robe i rešenja koja treba da uvedete DANAS da biste ostali konkurentni
Nebojša Đekić, direktor prodaje i razvoja, cargo-partner Srbija: Globalne promene u protoku robe i rešenja koja treba da uvedete DANAS da biste ostali konkurentni

Godina za nama stavila je brojne kompanije u situaciju da konstantno istražuju načine za preživljavanje, boreći se sa krizom koja je zahvatila svetsku ekonomiju, koju svet ne pamti poslednjih decenija. 

Miloš Jauković, potpredsednik komercijalnog tima, Delhaize Serbia: Partnerskom saradnjom i stalnim unapređenjem kvaliteta do najboljih domaćih proizvoda
Miloš Jauković, potpredsednik komercijalnog tima, Delhaize Serbia: Partnerskom saradnjom i stalnim unapređenjem kvaliteta do najboljih domaćih proizvoda

Poljoprivreda je jedna od ključnih privrednih grana naše zemlje, a odlikuju je kvalitetna zemlja, posvećeni lokalni proizvođači i dugogodišnja tradicija uzgajanja najraznovrsnijih kultura. Gotovo da ne postoji kraj, deo naše zemlje koji nije prepoznat po najboljim jabukama, malinama, lubenicama, paprici ili krompiru.

Milica Milanović, Corporate Affairs Manager, Nestlé: Važna lekcija iz detinjstva - „Hrana ne sme da se baca!“
Milica Milanović, Corporate Affairs Manager, Nestlé: Važna lekcija iz detinjstva - „Hrana ne sme da se baca!“

Ovu rečenicu smo slušali od roditelja, naših baka, u obdaništu i školi, a danas je baš to goruća tema u svim prehrambenim kompanijama. Ili barem kod onih savesnih. 

Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, Direct Media United Solutions: Šest razloga za otvaranje TikTok naloga brenda
Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, Direct Media United Solutions: Šest razloga za otvaranje TikTok naloga brenda

Već je prošlo skoro godinu i po dana od početka karantina i ekspanzije TikTok aplikacije. Mnogo toga se izmenilo, ali TikTok je ostao kao sveža doza zabave na internetu. I dalje domaći brendovi bojažljivo ispituju ovu društvenu mrežu, trendove na njoj i aktuelne tiktokere. Svega nekoliko njih ima nalog i redovno snima sadržaj, dok ostali svoje prisustvo ostvaruju kroz saradnje sa najpopularnijim TikTok kreatorima.

Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija, Lidl Srbija: Zbogom plastičnim kesama
Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija, Lidl Srbija: Zbogom plastičnim kesama

Koliko volim(o) putovanja! Pogled kroz prozor, a sa strane, pored puta na svakom drvetu vijore se plastične kese, one tanke, svetlo roze, žute ili plave. Zimi je posebno depresivno, kada ogolelo drveće pokaže svoju tanku strukturu, a na proleće, kese koje se njišu kao pupoljci na ozelenjenim krošnjama mogle bi da prevare one sa slabijim vidom.