IN STORE  in your country  
SRBIJA

Rezultati pretrage za: kolumna ponedeljkom

Maja Bađin Georgijević, menadžer korporativnih komunikacija, Mlekara Šabac: Važno je da uvek postavljamo pitanja i tražimo odgovore
Maja Bađin Georgijević, menadžer korporativnih komunikacija, Mlekara Šabac: Važno je da uvek postavljamo pitanja i tražimo odgovore

Pored uobičajenih aktivnosti, poseban izazov u ovom periodu mi predstavlja briga o kvalitetnoj i izbalansiranoj ishrani, za koju se već neko vreme trudim da uspostavim i sprovodim konzistentno, jer nije isto hraniti dve odrasle osobe, čiji se metabolizam vremenom usporava i dete čiji se organizam i dalje neprestano razvija. 

Nikola Nenadić, osnivač,  Igigi Shopper's Assistant: Pobedničke kampanje
Nikola Nenadić, osnivač, Igigi Shopper's Assistant: Pobedničke kampanje

Uspešne kampanje u maloprodajnim objektima danas postaju prava retkost. Zašto je to tako, u čemu brendovi najčešće greše i kako im mogu pomoći iskustva iz jedne druge, ali u mnogim aspektima slične oblasti?

Goran Tintor, menadžer za razvoj poslovanja i suosnivač Data Do: Da li se uz pivo kupuju i pelene? Nevidljivi, a novi izvori prihoda
Goran Tintor, menadžer za razvoj poslovanja i suosnivač Data Do: Da li se uz pivo kupuju i pelene? Nevidljivi, a novi izvori prihoda

Iako neki veruju da je reč o urbanoj legendi, jedna od najzanimljivijih studija primena kompleksne analitike u maloprodaji govori o muškarcima koji petkom uz pivo kupuju i pelene. Nekima apsurdno, a drugima logično – mladi bračni par sa bebom ostaje petkom kod kuće, pa je muškarac otišao da ispuni zadatak i rešio da i sebe počasti. Zašto da ne?

Tamara Jokanović, generalna direktorka, Represent Communications: Kuda plovi ovaj brod?
Tamara Jokanović, generalna direktorka, Represent Communications: Kuda plovi ovaj brod?

Nakon godinu i po dana primoranosti na ograničene a onda, mora se priznati, i definitivno drugačije uslove življenja i poslovanja, promene životnih navika i rutina, čini se kao da smo se zaglavili. Posle deset koraka napred, vratili smo se bar pet unazad, malo tapkamo u mestu pa čekamo hoće li nas neki novi potez odvesti korak napred ili nazad dva. Na kom talasu ste vi zaplivali?  

Marko Cvetković, direktor marketinga A&P DOO - Pepsi Srbija i Crna Gora: Mnogi generalni menadžeri nisu stručnjaci za oblast u kojoj posluje firma, i to je ok
Marko Cvetković, direktor marketinga A&P DOO - Pepsi Srbija i Crna Gora: Mnogi generalni menadžeri nisu stručnjaci za oblast u kojoj posluje firma, i to je ok

Po meni ova tema je veoma zanimljiva, a rekao bih da je mnogi ne razumeju. Pre svega mislim da ljude koji su na nižim pozicijama u okviru jedne kompanije, na one koji tek koračaju u svet biznisa, ali i na one koji žele da se razvijaju u ovom smeru i vide sebe na odgovornijim pozicijama od onih na kojim su sada. 

Ivan Stefanović, rukovodilac Sektora za konsalting, Deloitte Srbija: Kupovina mesa online, prilika za novi poslovni model?
Ivan Stefanović, rukovodilac Sektora za konsalting, Deloitte Srbija: Kupovina mesa online, prilika za novi poslovni model?

Da li biste kupovali meso i morske plodove putem interneta? Svi smo primetili da su nam se brojne životne navike promenile, u odnosu na period pre pandemije, pa tako i one koje se odnose na kupovinu, pripremu namirnica i odnos prema zalihama sveže hrane.

Olivera Papestijević, marketing direktor, Carnex:  Hajde stalno da komuniciramo i da verujemo jedni drugima
Olivera Papestijević, marketing direktor, Carnex: Hajde stalno da komuniciramo i da verujemo jedni drugima

Utisak da se mnogo toga promenilo u načinu komunikacije otkako se dogodila pandemija drži me sve više u ubeđenju da nikada više nećemo biti tako bliski kao pre, kad smo imali “normalno” stanje. Zar nije normalno da se u strahu držimo jedni drugih i da budemo otvoreniji i poverljiviji? 

Nebojša Đekić, direktor prodaje i razvoja, cargo-partner Srbija: Globalne promene u protoku robe i rešenja koja treba da uvedete DANAS da biste ostali konkurentni
Nebojša Đekić, direktor prodaje i razvoja, cargo-partner Srbija: Globalne promene u protoku robe i rešenja koja treba da uvedete DANAS da biste ostali konkurentni

Godina za nama stavila je brojne kompanije u situaciju da konstantno istražuju načine za preživljavanje, boreći se sa krizom koja je zahvatila svetsku ekonomiju, koju svet ne pamti poslednjih decenija. 

Miloš Jauković, potpredsednik komercijalnog tima, Delhaize Serbia: Partnerskom saradnjom i stalnim unapređenjem kvaliteta do najboljih domaćih proizvoda
Miloš Jauković, potpredsednik komercijalnog tima, Delhaize Serbia: Partnerskom saradnjom i stalnim unapređenjem kvaliteta do najboljih domaćih proizvoda

Poljoprivreda je jedna od ključnih privrednih grana naše zemlje, a odlikuju je kvalitetna zemlja, posvećeni lokalni proizvođači i dugogodišnja tradicija uzgajanja najraznovrsnijih kultura. Gotovo da ne postoji kraj, deo naše zemlje koji nije prepoznat po najboljim jabukama, malinama, lubenicama, paprici ili krompiru.

Milica Milanović, Corporate Affairs Manager, Nestlé: Važna lekcija iz detinjstva - „Hrana ne sme da se baca!“
Milica Milanović, Corporate Affairs Manager, Nestlé: Važna lekcija iz detinjstva - „Hrana ne sme da se baca!“

Ovu rečenicu smo slušali od roditelja, naših baka, u obdaništu i školi, a danas je baš to goruća tema u svim prehrambenim kompanijama. Ili barem kod onih savesnih. 

Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, Direct Media United Solutions: Šest razloga za otvaranje TikTok naloga brenda
Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, Direct Media United Solutions: Šest razloga za otvaranje TikTok naloga brenda

Već je prošlo skoro godinu i po dana od početka karantina i ekspanzije TikTok aplikacije. Mnogo toga se izmenilo, ali TikTok je ostao kao sveža doza zabave na internetu. I dalje domaći brendovi bojažljivo ispituju ovu društvenu mrežu, trendove na njoj i aktuelne tiktokere. Svega nekoliko njih ima nalog i redovno snima sadržaj, dok ostali svoje prisustvo ostvaruju kroz saradnje sa najpopularnijim TikTok kreatorima.

Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija, Lidl Srbija: Zbogom plastičnim kesama
Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija, Lidl Srbija: Zbogom plastičnim kesama

Koliko volim(o) putovanja! Pogled kroz prozor, a sa strane, pored puta na svakom drvetu vijore se plastične kese, one tanke, svetlo roze, žute ili plave. Zimi je posebno depresivno, kada ogolelo drveće pokaže svoju tanku strukturu, a na proleće, kese koje se njišu kao pupoljci na ozelenjenim krošnjama mogle bi da prevare one sa slabijim vidom.