Naime, ceo asortiman alternativa mesu poboljšan je u pogledu ukusa, teksture i nutritivnih vrednosti. Na primer, sadržaj soli u veganskim ćuftama i mlevenom mesu smanjen je za više od 30%. Tako sada 21 proizvod ispunjava nutricionističke smernice, dok ih je ranije ispunjavalo samo sedam.
Pre nego što smo započeli ovaj projekat, imali smo jasan cilj – želeli smo da ponudimo najbolji asortiman zamena za meso u Holandiji. Više od godinu dana radili smo na razvijanju optimalnih receptura za svaki proizvod. Najveći izazov bio je pronaći pravu strukturu, ukus i teksturu. U saradnji s različitim dobavljačima, razvili smo jedinstvene recepte koji još nisu postojali na tržištu. Ponosan sam na ovaj rezultat i jedva čekam da vidim kako će kupci reagovati, rekao je Gijs Regtuit, bajer u Lidlu Holandija.
Ove promene u našem asortimanu važan su korak ka ubrzanju prelaska na biljne proteine i ka zdravijoj ponudi proizvoda. Nudeći više biljnih alternativa i poboljšavajući njihov ukus i nutritivne vrednosti, činimo potrošačima lakšim izbor zdravih i održivih proizvoda, dodala je Chantal Goenee, specijalista za održivost i zdravlje u Lidlu Holandija.
Osim nove recepture, asortiman je proširen sa šest novih proizvoda, a proizvodi su dobili i novu ambalažu koja koristi manje materijala.
Podsetimo, cilj Lidla je da do 2050. godine svoje poslovanje uskladi sa modelom "Planetary Health Diet". Kao deo te strategije, Lidl planira da do 2030. godine 60% prodaje čine proizvodi na bazi biljnih proteina. Takođe, do 2025. godine najmanje 38% prodatih proizvoda treba da ispunjava nutricionističke smernice.
Izvor: InStore
Foto: Lidl