Summi1
Summit2

Neoplanta lansirala inovativni proizvod u saradnji sa potrošačima

NOVITETI ZA POLICE

Marketing

12.03.2025

Prvi put u Srbiji, u kategoriji delikatesa, biće dostupna Pobednička kobasica sa sirom. Ovaj proizvod kompanije Neoplanta deo je inovativne kampanje „Napravi kobasicu po svom ukusu“, koja je omogućila potrošačima da putem aplikacije kreiraju svoje jedinstvene kombinacije ukusa, izaberu veličinu proizvoda, odnos mesa i drugih sastojaka i da dodaju različite začine i dodatke prema sopstvenom ukusu i željama.

U okviru ovog konkursa stiglo je više od 2.500 recepata, a više od 50 odsto učesnika izjasnilo se da bi idealna kobasica trebalo da sadrži sir. Pobednički recept, koji je napravio Borjan Stojanović iz Smederevske Palanke, sadrži upravo ovaj dodatak, i ova kobasica je već dostupna na tržištu. 

Kako iz kompanije navode, proizvodnja ovog delikatesa simboličan je nastavak prethodne godin - najuspešnije u istoriji kompanije Neoplanta. Neoplanta, članica regionalnog sistema Nelt Grupa, uprkos izazovima na tržištu završila je 2024. godinu sa porastom prometa od 12 odsto, uz porast profita od čak 69 odsto. 

U protekloj godini Neoplanta je investirala u nove mašine za automatizaciju proizvodnje, što je omogućilo unapređenje proizvodnih procesa i rada u fabrici, a ujedno i doprinelo lansiranju novog proizoda - Pobedničke kobasice. 

Naše investicije, zajedno sa povećanjem efikasnosti i kvaliteta proizvoda, doprinose daljoj konkurentnosti Neoplante na tržištu mesnih prerađevina. Ovim optimizujemo proizvodnju i osiguravamo veće zadovoljstvo potrošača i širimo krug naših vernih kupaca, istakao je Aco Tomašević, direktor kompanije Neoplanta.

Podsećamo, u 2024. kompanija je predstavila i svoj prvi Izveštaj o održivom poslovanju u kojem su istaknuti značajni pomaci u oblasti ekologije, društvenog aktivizma i bezbednosnih standarda. U izveštaju se ističe da 30 odsto električne energije fabrike dolazi iz obnovljivih izvora. U skladu sa Zelenom agendom EU, kompanija takođe sprovodi proces smanjenja karbonskog otiska i prva je mesna industrija u Srbiji, koja proizvodi uz IPPC dozvolu, koja potvrđuje posvećenost smanjenju zagađenja okoline.

Izvor: InStore
Foto: Neoplanta