Grupa je u ovom periodu završila transformaciju 273 prodavnice kupljene od Casino-a u brendove Intermarche (211) i Netto (62).
2024. je bila godina transformacije i rasta za našu grupu. Rasporedili smo našu komercijalnu strategiju osvajanja kako je planirano u svim zemljama u kojima poslujemo, uprkos ekonomskom okruženju koje je ostalo relativno nestabilno u Francuskoj, ali i u Belgiji, Poljskoj i Portugalu, rekao je Thierry Cotillard, predsednik grupe Les Mousquetaires.
U Francuskoj, Les Mousquetaires je dostigao tržišni udeo od 17%, što je povećanje od 0,9 procentnih poena, podstaknut akvizicijom 273 prodavnice od grupe Casino. Od ove 273 prodavnice, 211 je preuređeno u Intermarché prodavnice, dok su 62 prodavnice pretvorene u Netto prodavnice.
Ukupni prihod grupe u Francuskoj porastao je za 7,4% na godišnjem nivou, na 32,7 milijardi evra.
U Poljskoj, Intermarché baner je ostvario rast prometa od 1,6%, na 1,2 milijarde evra, dok je u Portugalu promet Intermarché-a porastao za 3,6% na 1,9 milijardi evra. Promet lanca u Belgiji porastao je za 11% na 1,9 milijardi evra.
Izvor: ESM magazine
Foto: Intermarché