Ova promena partnera deluje kao logičan potez, s obzirom na to da su i Picnic i Intermarché od septembra prošle godine deo iste međunarodne trgovačke alijanse – Everest.
Organizacija Everest prošle godine se razišla sa Coopérative U, manjim trgovinskim savezom, kako bi uključila Aura Retail, alijansu francuskih supermarketa Auchan, Casino i Intermarché.
Intermarché je već treći partner kojeg Picnic angažuje od kada je 2021. godine započeo poslovanje na severu Francuske uz podršku trgovinskog lanca Cora. Međutim, Cora je u međuvremenu prešla u vlasništvo Carrefour-a, što je uticalo na promenu strategije nabavke.
Trenutno, Picnic sprovodi agresivnu ekspanziju u gusto naseljenoj oblasti Île-de-France. Do kraja godine, ovaj holandski online supermarket planira da proširi svoju uslugu dostave na celu parišku regiju, uključujući i samu prestonicu.
Izvor: RetailDetail
Foto: Picnic