Centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga će i ove godine na jednom mestu okupiti govornike i učesnike iz sveta marketinga. I ove godine, u fokusu konferencije će biti istraživanja, media mix, digital, shopper marketing, cenovna politika, inspiracija, kao i retail media.
Svi učesnici će imati priliku da budu deo novog ambijenta za Marketing Summit. Događaj počinje zajedničkom inspiracijom u glavnoj sali (Main Stage). Nakon toga, prostor će se podeliti na tri tematske sale: Retail Media, Shopper Marketing i Cenovna politika. Ovogodišnji koncept će pokriti veliki broj tema i rekordan broj govornika. Učesnici će moći da izaberu prezentacije koje odgovaraju njihovim interesovanjima i potrebama. Takođe, konferencija će se snimati, tako da će svi imati priliku da odgledaju i prezentacije iz drugih sala.
U organizaciji InStore Srbija, konferencija će na jednom mestu okupiti predstavnike najvažnijih kompanija koje posluju u okviru FMCG sektora (trgovci, proizvođači, distributeri…), kao i pratećih industrija (IT industrija, digitalne platforme, agencije…). Marketing Summit je namenjen direktorima marketinga, marketing i brend menadžerima, stručnjacima iz oblasti marketinga, ali i svima onima koji žele da čuju nešto novo i unaprede svoje veštine i znanja iz ove oblasti.
Učesnici Marketing Summit-a će imati prilike da čuju mišljenja i prezentacije sledećih stručnjaka:
- Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska
- Mario Milovanović, Shopper Experience Marketing Director Europe OU, The Coca-Cola Company
- Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA
- Nikos Syrios, Advertising Sales Manager CEE, Rakuten Viber
- Nikola Kostoski, Chief Marketing and Costumer Officer, Dr. Max
- Slavica Lalović, senior brand manager, Jaffa
- Ognjen Lazić, marketing director, Bambi
- Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
- Dobrinka Vićentijević, shopper insights director, EyeSee
- Kosta Greci, marketing director, DIS market Srbija
- Goran Sovilj, Co-founder & Sales Director, GMD Solutions
- Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ
- Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija & Head of marketing, WMG Products & Services
- Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom
- Marijana Agić-Molnar, CEO, Direct Media United Solutions
- Milan Bjeloglav, General Manager, CBS System
- Marina Mateković, Marketing & Format Development Director, Delhaize Serbia
- Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
- Filip Kadović, co-founder, Promogation
- Irena Pavlović, co-founder, Promogation
- Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency