U Albertsonsu, naši kupci su u centru svega što radimo sa ciljem da stvaramo kupce za ceo život. Ulaganjem u naše sopstvene brendove i uvođenjem inovativnih proizvoda, dodajemo vrednost i uzbuđenje za naše kupce. Ove prolećne sezone, naša nova ponuda proizvoda inspirisanih limunom unosi raznovrsnost i novinu u njihovu nedeljnu kupovinu, inspirišući ih da istražuju, isprobaju nove proizvode i stvaraju nove trenutke radosti, rekao je Omer Gajial, izvršni potpredsednik za robu i glavni digitalni direktor u Albertsonsu.
Proizvodi, upakovani u živopisnu ambalažu u čijem je prvom planu "glavna zvezda" - limun, lansirani su u okviru kampanje "Burst of Flavor", koja uključuje promociju na društvenim mrežama i digitalnim kanalima kompanije kao i in-store i OOH oglašavanje.
Linija uključuje oko 20 proizvoda privatnih robnih marki Signature Select, Overjoyed i Soleil, uključujući bombone, kolačiće, perece, čips, kokice i gaziranu vodu, a sve sa ukusom limuna.
Kompanija u narednom periodu planira i sezonske programe za jesen i zimu.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Albertsons