Smešteni pored Lidl prodavnica u Lindi-a-Velji (Oeiras) i Agramonteu (Porto), globalni centri za inovacije i saradnju omogućavaju kupcima da direktno utiču na razvoj Lidlovih prehrambenih i neprehrambenih proizvoda robne marke, navodi se u saopštenju kompanije.
Ovi prostori, nalik kuhinjama, osmišljeni su tako da budu prijatniji i podstaknu direktno uključivanje potrošača.
Putem aplikacije Lidl Plus, kupci mogu da se prijave za učešće u fokus grupama, istraživanjima tržišta, pa čak i degustacijama recepata.
Učesnici takođe sprovode slepa testiranja ukusa, upoređujući Lidlove proizvode sa ponudom konkurenata i ocenjuju ih prema kriterijumima poput ukusa, mirisa, teksture, izgleda, nivoa soli i šećera, sadržaja masti i sočnosti.
Iz kompanije poručuju da ova inicijativa dodatno potvrđuje Lidlovu posvećenost razvoju privatnih robnih marki, koje čine 80% asortimana u Portugalu.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl