Summi1
Vesna M radionica

Italija: Birra Moretti se vraća korenima u novoj kampanji

AKTUELNO

Marketing

17.04.2025

Italijanski brend piva Birra Moretti slavi jednostavne životne užitke u novoj kampanji koja odaje počast opuštenom i druželjubivom duhu ruralne Italije.

Kampanja je nastala u saradnji sa agencijom Lucky Generals, a u fokusu su reklamni spotovi od 60 i 30 sekundi koji prikazuju jednostavne i radosne trenutke italijanskog života – uz poruku da dobro pivo može okupiti ljude.

Spotove je režirao Sam Pilling u produkciji Magna, a biće emitovani putem televizije, društvenih mreža i online video formata. 

Pod sloganom "Enjoy Life’s Simple Pleasures", kampanja ima za cilj da globalnoj publici potvrdi autentično italijansko nasleđe i identitet brenda.

U svetu koji je sve užurbaniji, bučniji i složeniji, mi gledamo ka Italiji, gde su najveći užici često najjednostavniji – dobra hrana, sjajno društvo i vrhunski pripremljeno pivo. Verni svojim italijanskim korenima, novom kampanjom želimo na duhovit način da podelimo radost povezivanja sa dragim ljudima i uživanja u Birra Moretti pivu u prelepom italijanskom ambijentu, izjavio je Sam Fielding, globalni direktor brenda Birra Moretti.

Birra Moretti nas podseća da je, u svetu koji postaje sve konfuzniji i komplikovaniji, zadovoljstvo zapravo jednostavno – najbolji prijatelji, hladno pivo, malo antipasti i zalazak sunca. Šta vam više treba?, dodao je Gareth Morgan, kreativni direktor u agenciji Lucky Generals.

Izvor: Marketing Beat
Foto: Birra Moretti