U četvrtom kvartalu, Sainsbury's je zabeležio rast prodaje od 4,1%.
Godišnja prodaja lanca Argos u ovom periodu dostigla je 4,9 milijardi funti, što je pad od 2,7% u odnosu na godinu dana ranije, dok je u četvrtom kvartalu porasla za 1,9%, zahvaljujući jačoj onlajn prodaji.
Operativna dobit na nivou kompanije iznosila je 1,036 milijardi funti, što je rast od 7,2% u odnosu na prethodnu godinu.
Slobodan novčani tok na godišnjem nivou dostigao je 531 miliona funti, u skladu sa ciljem trgovca za novčani tok od minimum 500 miliona funti.
Tokom protekle četiri godine transformisali smo naše poslovanje. Stvorili smo pobedničku kombinaciju cene, kvaliteta i usluge koju kupci vole, uložili smo milijardu funti u sniženje cena. Sve više ljudi bira Sainsbury’s kao mesto za glavnu kupovinu namirnica, što nam je donelo najveći rast tržišnog udela u poslednjih deset godina. Naš prioritet ostaje održavanje snažne konkurentske pozicije – dosledno pružanje vrednosti koju kupci očekuju – i očekujemo da ćemo nastaviti da nadmašujemo tržište. Takođe nastavljamo da ulažemo u naše zaposlene, čija će posvećenost pokretati realizaciju naše Next Level strategije. Zajedno sa dobavljačima nastavićemo da ispunjavamo očekivanja kupaca, akcionara i zajednica u kojima poslujemo, rekao je Simon Roberts, izvršni direktor kompanije Sainsbury's.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore