U svetu u kom tehnologija, kultura i kreativnost svakim danom sve više prepliću svoje granice, ključno je pratiti one koji u tom haosu vide priliku. Dani komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. maja u Rovinju, ponovo okupljaju najuticajnije mislioce i pionire industrije – a jedan je od njih i David Shing – digitalni filozof, futurista i ranije glavni evanđelista AOL-a, koji je domaću komunikacionu industriju na Danima komunikacija 2015. već ostavio bez daha.
David Shing jedan je od najprepoznatljivijih kreativnih umova digitalnog sveta. Njegov rad je teško svrstati u okvire – on je umetnik, govornik, vizionar i savetnik za brendove, a o njegovom kreativnom geniju govore i saradnje s globalnim imenima poput LVMH-a, Chanel-a i Nike-a. Kombinacijom instinkta i mašte pomaže brendovima da shvate ne samo kuda ide tržište nego i kako da u njemu ostave trag – Forbes ga je opisao kao “pripovedača koji identifikuje nadolazeće trendove i nadahnjuje klijente da razmišljaju drugačije”. Njegov prepoznatljiv stil i beskompromisan pristup digitalnim temama osvajaju pozornice širom sveta i retko koga ostavljaju ravnodušnim.
Na Danima komunikacija održaće predavanje Nothing Changes If Nothing Changes, koje propituje kako tehnologija, a posebno veštačka inteligencija, može postati sredstvo za dublju, smisleniju komunikaciju između brendova i ljudi. U vremenu u kom sadržaj ima vrednost, ali kontekst nosi ključ, Shing će pokazati kako se AI može iskoristiti ne za postizanje savršenstva, nego kao katalizator napretka – alat koji pokreće emociju, dijalog i autentičnu kreativnost.
Foto: Grgur Žućko/PIXSELL
Shing će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insider-u i osvajaču više od 200 nagrada Cannes Lions-a Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertkinji za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorki na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Troll-u i bivšem rukovodiocu društvenih mreža Ryanair-a; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za veštačku inteligenciju i automatizaciju za rast brendova i maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom stručnjaku za brending, serijskom preduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volvo-a, Adidasa i IKEA-e; Mirelli Crespi, kreativnoj strateškinji koja stoji iza više od 2.000 oglasa mesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropološkinji i jednoj od najuticajnijih žena u tehnologiji prema Fast Company-u; kao i Dietmaru Dahmenu, svetski poznatom stručnjaku za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja. Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i sveta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.
Svi koji žele biti deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učestovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
Dani komunikacija
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih događaja na svetu prema britanskom Association Excellence Awards-u zbog svog out-of-the-box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacione industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – i ovog će proleća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacionu industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacionu zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. |