Skeniranjem QR koda, potrošači dobijaju pristup četbotovima na obe aplikacije, koji pružaju servisne informacije kao što su radni dani određenih prodavnica, traženje najbliže Spar ili Interspar prodavnice i pregled nedeljnih ponuda.
Prilikom razvoja četbota je takođe odlučeno da se na WhatsApp dodaju dodatne funkcije, s obzirom na to da se ta aplikacija češće koristi u Hrvatskoj. Tako korisnici WhatsApp-a mogu da dobiju i dodatne informacije o poslovnicama, da provere otvorena radna mesta, kao i da pričaju sa "live" agentom.
Spar Hrvatska je tako postao jedini trgovac u Hrvatskoj koji omogućava svojim korisnicima "live" razgovor sa agentima korisničke podrške.
Dodatno, korisnici WhatsApp-a će moći da pošalju zahtev za proveru dostupnosti artikala uz priloženu sliku traženog artikla ili da pošalju upit na bilo koju drugu temu.
Uvođenje četbotova još je jedan važan korak ka digitalnoj transformaciji. Današnji kupci očekuju brzu, jednostavnu i personalizovanu komunikaciju – i upravo to im ovim rešenjima omogućavamo. Ponosni smo što smo prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji kupcima nudi ovako napredan oblik podrške, rekao je Helmut Fenzl, predsednik Uprave Spara Hrvatska.
U partnerstvu s trgovačkim lancem Spar, integrisali smo našu inovativnu četbot tehnologiju kako bismo kupcima pružili jednostavno i intuitivno korisničko iskustvo. Ova inicijativa ne samo da pojednostavljuje način na koji kupci komuniciraju sa lancem, već i odgovara na sve veća očekivanja savremenih potrošača. U Infobipu smo ponosni što možemo da pomognemo u stvaranju rešenja koje je jednako posebno koliko i snažno – spajajući tehnologiju sa ljudskim iskustvom. Radujemo se nastavku saradnje i budućim projektima, dodao je Mirza Hadžić, direktor prodaje Infobipa za Evropu.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Spar