Kako objašnjavaju iz kompanije, ime Arivera proizašlo je iz reči koje simbolizuju hrabrost, snagu i posvećenost, dok vizuelni identitet, koji uključuje i novi logo, boje, kao i veb-sajt, odražava povezanost s prirodom i poljoprivrednim plodovima.
Promenili smo ime i vizuelni identitet, ali sve temeljne vrednosti kojima se vodimo u poslovanju ostale su iste. Radimo, rastemo, pružamo podršku našim kooperantima i partnerima i brinemo o našim zaposlenima, kupcima i celoj zajednici. Tako smo u svega pet godina u celom regionu stvorili čvrsti lanac odnosa koji kreiraju nove vrednosti na svim tržištima na kojima poslujemo. Dodatno osnažena ulaskom u Fortenova grupu, s kojom pre svega deli isti pristup poslovanju, Arivera Fruit će nastaviti da bude siguran oslonac regionalne proizvodnje voća i povrća, poručila je Sanja Burić, predsednica Nadzornog odbora Arivere Fruit.
Arivera Fruit, zajedno s povezanim društvima, najveći je regionalni sistem za otkup, distribuciju i preradu voća i povrća, kao i snabdevanje domaćih i stranih tržišta. Samo u Hrvatskoj posluje kroz šest otkupnih centara – u Donjem Miholjcu, Lozanu, Varaždinu, Opuzenu, Polači i Dugom Selu, gde joj je i sedište.
Kompanija upravlja i najvećim voćnjakom jabuka u zemlji, u Kloštar Ivaniću, putem preduzeća Moslavina voće. Ukupno zapošljava više od 600 radnika, a godišnji prihodi premašuju 270 miliona evra.
Kompanija takođe sarađuje sa više od 1.000 kooperanata i u svakoj zemlji u kojoj posluje primenjuje isti model – najpre otkupljuje domaće proizvode za snabdevanje lokalnog tržišta, a zatim za izvoz.
Iz kompanije ističu predanost odgovornom poslovanju i održivosti što, kako dodaju, potvrđuju brojni međunarodni sertifikati, među kojima je najnoviji AEO-C sertifikat Carinske uprave.
Izvor: tPortal
Foto: Arivera Fruit