Asistent EuGenio, zasnovan na algoritumu Google Cloud-a, priprema nedeljnu korpu za kupovinu na osnovu istorije kupovine kupca i isporučuje je. Kartica lojalnosti kupaca je neophodna za korišćenje ove usluge.
Potrošači imaju mogućnost da potvrde ili izmene izbor proizvoda, koji se inače dodaju na listu na osnovu učestalosti i količine kupovine. Takođe, sveži proizvodi se mogu dodati u porudžbine.
Maloprodajna grupa Sogegross, koja poseduje baner Basko, zajedno sa marketinškom kompanijom Jakala i tehnološkim partnerom Googleom, nakon dve godine razvoja je stvorila asistenta EuGenio.
Usluga je prvo interno testirana kod zaposlenih, a zatim i kod odabranih kupaca.
Basko je bio jedan od pionira italijanske e-trgovine. Pokrenuo je online kupovinu 2003. godine, međutim tada je samo 11% potrošača kupovalo namirnice online, dok je taj broj 2020. dostigao brojku od 40%.
EuGenio je aktivan u delovima Italije gde je i moguća Baskova usluga e-trgovine, a dostava će biti prva tri meseca besplatna.
Da podsetimo i da je Coop Italia 2018. godine predstavio ShoppY, virtuelnog asistenta koji pomaže potrošačima pri kupovini namirnica.
Foto: Instagram basko.supermercati