Summi1
Summi1

A kako vi kupujete cipele?

PROMO

Srbija

30.11.2020.

I pre pandemije smo svedočili konzistentnom rastu on-line kupovine, pri čemu smo dosta razmišljali da li će doći trenutak kada će većina transakcija da se obavlja samo putem Interneta

Pandemija nam je dala neke odgovore, ali je sa druge strane otvorila mnoga nova pitanja.

U svetu gde je iskustvo jedan od glavnih faktora konkurentnosti, da li je moguće da se e-commerce poredi sa fizičkim radnjama? Jeste li sigurni? Pozivamo vas da pođete u virtuelnu kupovinu patika sa Marijom Vujičić iz kompanije BE-terna d.o.o. Beograd.

Pogledajte video »A kako vi kupujete cipele?«
Dva ključna izazova sa kojima se susreću on-line prodavnice su:

  • Kako pružiti vrhunsko i personalizovano iskustvo svojim kupcima?
  • Kako da omogućimo korisnicima da pogledaju proizvod iz svih uglova, da probaju i dožive?

Pri tome, bitno je voditi računa da pitanje nije "E-commerce ili fizička prodavnica?" već kako da iskoristimo najbolje od oba, tako da dođe brzo do kupovine, a da uz to pružimo kvalitetno i personalizovano iskustvo svojim kupcima.

Rešenje za navedeni izazov možete da vidite u videu “A kako vi kupujete cipele” gde je uz pomoć veštačke inteligencije i mešovite realnosti omogućeno vrhunsko korisničko iskustvo u kupovini cipela iz udobnosti doma samog kupca. Iako pomenuto rešenje zvuči kao da je deo budućnosti ili bar nekih razvijenih tržišta, cilj je da rešenje bude dostupno svim preduzećima bez obzira na tržišno učešće.

U navedenom slučaju, rešenje Microsoft Dynamics 365 Customer Insights pomaže pri obradi podataka sa ciljem da se u potpunosti kupac I njegovo ponašanje.

Kako je ugrađeno i mašinsko učenje, korisnici postaju više od skupa demografskih karakteristika. Analiziraju se istorijski podaci iz fizičkih prodavnica, sajta i tako dalje, tako da svaki korisnik postaje ličnost sa svojim mišljenjima, uverenjima i karakterističnim životnim stilom. Na osnovu takvog razumevanja korisnika, on-line prodavnice mogu da pruže relevantne preporuke.

Pomoću Microsoft Dynamics 365 Customer Insights alata omogućili smo da do prodaje dođe, a kada se plaćanje izvrši možemo da obezbedimo i brže knjiženje kroz integraciju sa rešenjem Microsoft Dynamics 365 Finance.

Ukoliko vas zanima kako sledeća poseta kupaca vašoj on-line prodavnici može da izgleda, kakve benefite možete da ostvarite uz pomoć veštačke inteligencije i proširene realnosti i slično, predlažemo vam da pogledate video "A kako vi kupujete cipele!"

Za više informacija o tome kako da unapredite vašu on-line prodaju uz pomoć novih tehnologija budite slobodni da nas kontaktirate na e-mail: info.belgrade@be-terna.com.