Summi1
Summit2

Aleksa Vučićević, direktor prodaje, Art Ival: U toku je razvoj novog brenda Puro

Intervju

23.11.2020

Puro će u asortimanu imati nekoliko ukusa poslastica od sirovih sastojaka (urma, kakao, lešnik, badem...) bez šećera, takozvanih raw barova, ali u našem slučaju neće biti pločice (barovi), već raw cubes – odnosno sirove kocke. Asortiman ćemo upotpuniti i našim čokoladama bez dodatog šećera, a kasnije dopunjavati drugim zdravijim proizvodima, otkriva nam naš sagovornik.

U razgovoru sa Aleksom Vučićevićem, direktorom prodaje ove kompanije saznajemo da su na tom putu sve ove godine i da ne skreću, a da ih je COVID-19 samo naveo na razmišljanje o zdravijoj ishrani, sa manjim unosom šećera.

U toku je razvoj novog brenda Puro. Puro će u asortimanu imati nekoliko ukusa poslastica od sirovih sastojaka (urma, kakao, lešnik, badem...) bez šećera, takozvanih raw barova, ali u našem slučaju neće biti pločice (barovi), već raw cubes – odnosno sirove kocke. Asortiman ćemo upotpuniti i našim čokoladama bez dodatog šećera, a kasnije dopunjavati drugim zdravijim proizvodima, otkriva nam naš sagovornik.

U kojoj meri, biste rekli, da je ova zdravstvena kriza poremetila vaše planove?
Imali smo skoro dogovorene investicije u osavremenjavanje proizvodne opreme i nabavku nove, pa nas je sa te strane COVID-19 pomerio sa putanje. Nismo odustali od tih investicija, samo smo ih odložili, dok se ekonomska situacija ne smiri, jer se u ovom trenutku, prema mom mišljenju, ništa ne može dugoročno planirati. S druge strane, cela situacija nam je donela nove trendove kao što su zdravija ishrana i online poslovanje.

Nastavićemo da se borimo i idemo istim putem kao i do sad, putem beskompromisnog kvaliteta.

Od skoro imate i mogućnost online kupovine. Da li je ova kriza bila, na neki način, povod za pokretanje online shopa ili ste tu ideju imali od ranije?
Implementaciju online shopa smo započeli još početkom godine, ne znajući za koronu. Nažalost nismo uspeli da završimo shop do aprila, kada je bilo zatvaranje u kuće i stanove, ali evo posle višemesečnog rada, lansirali smo online shop, za koji smatram da će uzeti značajno učešće u našoj maloprodaji (premiercokolada.rs).

Možete li nam nešto više reći o projektu Avant Garde i saradnji sa francuskim šefovima?
Kompanija Callebaut nas je prepoznala kao ozbiljnog proizvođača čokolade na ovim prostorima i njihovog dugogodišnjeg partnera, pa smo sa njima napravili saradnju i što se tiče poseta njihovih glavnih šefova i čokolatijera. Jedan od njih je i Philippe Marand, sa kojim smo razvili ovu kreativnu liniju luksuznih ručno rađenih čokolada, za koje je zaista potrebna veština, koje naši čokolatijeri imaju, a naziv Avant Garde, kao sinonim na nešto francusko i prestižno. Ovu liniju ćemo dalje razvijati kao podbrend Premier čokolade i stvarati proizvode u istom duhu.

Sve u svemu, na kraju, kako biste sumirali ovu izazovnu godinu?
Kao i velika većina privrede i mi smo osetili posledice pandemije i ekonomske krize. Međutim, u srpskoj privredi nikad nije ni bila mirna situacija, pregurali smo devedesete godine, svetsku ekonomsku krizu 2008, pa verujem da ćemo i COVID-19. Posle ovakvih dešavanja, kvalitet ispliva gore, jer ljudi počinju i te kako da vode računa na šta troše novac i da li je taj proizvod vredan izdvajanja sredstava. Tako da ćemo nastaviti da se borimo i idemo istim putem kao i do sad, putem beskompromisnog kvaliteta.

Najpopularniji proizvodi
Imamo dva kanala prodaje – maloprodaju i veleprodaju. U veleprodaji glavnu ulogu čine naše bombonjere sa dražejama i pralinama, Paleta i Kruna, koje se mogu naći u velikom broju najvećih trgovinskih lanaca, dok u maloprodaji, naši kupci najviše vole naše čokoladne praline koje sami biraju iz vitrine i prave „svoje“ bombonjere, ispričao nam je Vučićević.